Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از رقابت‌های امروز لیگ برتر، تیم فوتبال پارس جنوبی جم میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود و هومن افاضلی (سرمربی پارس جنوبی)  با لشگری از مصدومان تیمش را روانه این بازی می‌کند. در بین بازیکنان پارس جنوبی، محسن فروزان، دروازه بان این تیم نیز به دلیل مصدومیت پارسی‌ها را مقابل صنعت نفت همراهی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که گفته می‌شد محسن فروزان به دلیل مصدومیت دیدار هفته آینده مقابل استقلال را هم از دست می‌دهد، اما این دروازه بان ۳۲ ساله، با انجام فیزیوتراپی در تلاش است تا خود را به این بازی حساس برساند.

در صورتی که فروزان بتواند در دیدار مقابل استقلال در دروازه پاس جنوبی قرار بگیرد، او پس از ۱۵ ماه به میادین ورزشی باز می‌گردد.

دیدار تیم‌های استقلال و پارس جنوبی روز یکشنبه ۱۵ تیر در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فروزان: پارس جنوبی سقوط کند، کارگروه خرمدل به درد ما نمی‌خورد/ می‌خواستند خاکم کنند، اما نمی‌دانستند من بذر هستم!
کارت بازی محسن فروزان صادر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محسن فروزان استقلال تهران پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی