Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدها تن از ساکنان هنگ‌کنگ امروز (یکشنبه) در سکوت در خیابان‌های این دولت‌شهر علیه قانون امنیت ملی جنجال راهپیمایی کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس ضد شورش در حالی در خیابان‌های هنگ‌کنگ حضور داشت که مردم در سکوت کامل در این راهپیمایی شرکت کردند، بدون آنکه هیچ شعاری سر بدهند.

قوانین پیشنهادی امنیت ملی از سوی کمیته دائم کنگره ملی خلق چین برای اعمال در هنگ‌کنگ امروز در پکن و در یک نشست سه روزه مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود که در پایان ژوئن این قوانین تصویب شوند اما پیش‌نویس آن هنوز عمومی نشده است.

این راهپیمایی سکوت، یک روز پس از آن برگزار شد که پلیس هنگ‌کنگ از صدور مجوز برای یک راهپیمایی سالانه در اول ژوئیه به مناسبت اعطای حق حاکمیت هنگ‌کنگ از بریتانیا به مقام‌های چینی امتناع کرد.

در نظرسنجی صورت گرفته از سوی موسسه تحقیقات عقاید مردمی هنگ‌کنگ برای خبرگزاری رویترز، مشخص شد که اکثریت مردم در این منطقه مخالف قانون امنیت ملی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات هنگ کنگ امنیت ملی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال خوزستان پس از گلزنی جواد آقایی‌پور شادی زاید الوصفی انجام دادند و در گوشه‌ای از زمین به خوشحالی پرداختند، این خوشحالی‌های از ته دل پس از پایان سوت مسابقه هم ادامه داشت و در هر گوشه‌ای زمین تعدادی از بازیکنان به خوشحالی مشغول بودند.

آقایی‌پور که گل فوق‌العاده زیبا و ارزشمندی را به ثمر رسانده بود پس از گل به سمت سکوهایی رفت که هواداران استقلال خوزستان حضور داشتند و به همراه دیگر بازیکنان تیم با مشت کردن دست‌های خود و فریادهای بلندی که می‌زدند انرژی و هیجانشان را تخلیه می‌کردند.

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید و این تک امتیاز از خانه تیم قدرتمند سپاهان به اهواز برده شد و در ادامه فصل می‌تواند برای آبی‌های خوزستان سرنوشت ساز باشد.

پس از پایان بازی هواداران استقلال خوزستان بازیکنان و کادرفنی این تیم را به شدت تشویق کردند و بازیکنان استقلال خوزستان هم با هیجان خاصی به آنها ابراز احساسات می‌کردند.

در ادامه تصاویری جالب از خوشحالی بازیکنان استقلال خوزستان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)