Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس امینی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود افزود : رسانه ها در تقویت فرهنگ عمومی نقش بسزایی دارند ، به طوری که در جریان شیوع ویروس کرونا کارنامه قابل قبولی در آگاه سازی مردم بیادگار گذاشتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود  تقدیر ار مدیران رسانه های فعال در شیکه های اجتماعی  را یکی از وظایف این شورا خواند و گفت : قرار بود از نمایندگان این رسانه ها در نشست شورا قدردانی شود که به خاطر رعایت فاصله های فیزیکی و نکات بهداشتی چند تن به عنوان نماینده این قشر  دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر فخری فرماندار شاهرود هم در این نشست گفت : فضای مجازی و مراقبت از آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، اگر دقت لازم نشود ممکن است دشمنان سوء استفاده کنند.

  وی ادامه داد: فضای مجازی فرصت طلایی و تاثیرگذار است ، این فضا برای دشمنان باید ناامن شود.

  وی یکی از سوء استفاده های دشمنان از فضای مجازی را کاهش اعتماد مردم به مسوولان نظام عنوان کرد و گفت : فعالان این عرصه باید با دقت کار کنند ، با انعکاس شفاف واقعیت ها بدور از سیاه‌نمایی و بزرگنمایی‌ها ، اعتماد عمومی را به سوی خودجلب کنند.

معاون استاندار سمنان تشکیل کمیته‌ای با حضور  نخبگان و فعالان فضای مجازی را خواستار شد و گفت : این کمیته باید اساس‌نامه‌ای برای چگونگی فعالیت شبکه های مجازی شهرستان تدوین کند.

  فخری با بیان این که ، در شهرستان شاهرود ۱۸ کانال پرمخاطب ، پنج رسانه مکتوب ، و ۹۰۰ گروه مجازی فعالیت می کند ، گفت : اولویت اصلی کاهش نارضایتی های اجتماعی است،  دشمنان تلاش می کنند با سوء استفاده از مسایل پیش پا افتاده نارضایتی های اجتماعی را افزایش دهند.

وی ادامه داد: کم کاری و کوتاهی برخی مسوولان ممکن است نارضایتی ها را بیشتر کند.

در این نشست از کتاب " جهاد و نظام دفاعی در قرآن " که توسط حجت الاسلام احمد نظری نوشته شده ، رونمایی شد.

نویسنده این کتاب هم گفت: پنج سال تحقیق در آیات قرآن و روایت ها و مباحث ، برای تهیه کتاب انجام شده است.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی شاهرود فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی شاهرود فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی شاهرود فضای مجازی فرهنگ عمومی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید