Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به پیشنهاد ستاد مقابله با کرونا استان اظهار داشت: تالارها هنوز برای برگزاری مراسم عروسی نباید اجازه فعالیت داشته باشند، البته برای سرو غذا و پذیرش مشتریان انفرادی با رعایت پروتکل های بهداشتی ممنوعیت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در محیط های شلوغ از جمله بازار تهران، پاساژ علاالدین و غیره اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، ادامه فعالیت آنها تجدید نظر می شود؛ در این زمینه نتیجه بررسی تیم نظارت متشکل از سه دانشگاه شهید بهشتی، تهران و ایران تا آخر هفته ارائه می شود.

استاندار تهران سپس با بیان اینکه مشغول رایزنی با ستاد نمازجمعه هستیم تا همچنان نماز جمعه در شهر تهران به تعویق بیفتد تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد مسافرین مترو از ماسک استفاده می کنند؛ البته عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حجم زیاد مسافر در انتقال چرخه بیماری اثرگذار است و بایستی ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس را افزایش دهیم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: سامانه نظارت های مردمی در ارتباط با نحوه نظارت بر فعالیت‌های مختلف در شرایط کرونا این هفته در استان تهران راه اندازی می شود چرا که بهترین و اثرگذارترین اقدام، کمک گرفتن از مردم در ابعاد نظارتی است.

 وی در مورد فعالیت شهربازی ها گفت: فعالیت در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکلی ندارد، مشکل عمده در محیط‌های بسته است چرا که شیوع بیماری در محیط های بسته زیاد می باشد همچنانکه طبق نظر سازمان بهداشت جهانی ذرات بیشتر در هوا معلق هستند و از طریق تنفس منتقل می‌شوند، از اینرو مدت زمان حضور در محیط های بسته باید کمتر باشد و فاصله‌ یک و نیم تا دو متری باید رعایت شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

کد خبر 847226 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل تهران

دیگر خبرها

  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • نماز جمعه تهران
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد