Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر بندرعباس با حضور دو نماینده مجلس برگزار شد و اعضا پیرامون مسائل مختلف شهر بندرعباس به اظهار نظر پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس امروز میزبان 2 نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بود که به دعوت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به منظور هم اندیشی با نمایندگان مردم در مجلس برای مدیریت اوضاع موجود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه جراره، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ابتدای جلسه با انتقاد از برخی از سیاست‌های دولت اظهار داشت: سیاست کلی دولت به گونه‌ای است که برخی اطلاعات را در اختیار شورای شهر قرار نمی‌دهند به‌عنوان مثال اطلاعات مقدار عوارض آلایندگی را به صورت مشخص اعلام نمی‌کند تا بتوانیم به وظایف نظارتی خود به صورت دقیق بپردازیم.

تأکید عضو شورای شهر تهران بر انتقال صنایع آلاینده به خارج از شهررئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکتی شورای شهر: تمرکز مدیریت شهری کرج بر پروژه‌های زودبازده استتغییرات در هیئت مدیره ذوب‌آهن؛ عضو شورای شهر رفت, ایجنت آمد!

وی بیان کرد: ستاد ملی کرونا تصمیماتی را گرفته که موجب نارضایتی شهروندان بندرعباس شده و انتظار داریم با توجه به شرایط موجود استان و شهر بندرعباس شرایط و تصمیمات به سمتی برود که از اوضاع بحرانی کنونی خارج شویم.

جراره عدم وجود مدیریت واحد شهری را یکی از بزرگترین مشکلات شهر بندرعباس برشمرد و گفت: شهرداری باید قبل از ورود و آغاز پروژه‌ها مطالعات کامل و دقیقی را از آن پروژه و شیوه‌های اجرای آن انجام دهند تا از اتلاف هزینه‌ها و اعتبارات جلوگیری شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس یک شهر ساحلی است و این پتانسیل، ظرفیت تبدیل‌شدن به یکی از بهترین نقاط گردشگری را برای بندرعباس ایجاد می‌کند اما باید به این شهر بها داده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس در نطق خود از وضعیت بهداشت و درمان استان هرمزگان گلایه کرد و با اشاره به موضوع توریست‌درمانی گفت: کدام یک از ما حاضریم از بیمارستان‌های یزد، شیراز و تهران چشم‌پوشی کرده و در یکی از بیمارستان‌های بندرعباس بستری شویم؛ فقدان تجهیزات درمانی و سرمایه‌گذاران خصوصی در بخش بهداشت و درمان دو مسئله مهم در استان هرمزگان است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از سفرهای درمانی شهروندان به سایر استان‌ها به محوریت مجمع نمایندگان و ضمن مساعدت از خیرین برای ورود در این حوزه ضرورت دارد از سرمایه‌گذاران دعوت شود تا در این بخش توجه بیشتری به استان داشته باشند و زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

اسماعیل بواشه دیگر عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز اظهار داشت: لازم است تیم‌های ورزشی استان که در لیگ برتر حضور دارند با گرفتن اسپانسر مالی مورد حمایت قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: فولاد هرمزگان می‌تواند مانند فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان یا ذوب آهن از طریق احداث مدرسه فوتبال و باشگاه فرهنگی ورزشی دارای تیم شود.

بواشه همچنین با تشریح وضعیت کمبود نیروی پرستاری در استان خواستار راه‌اندازی مدرسه بهیاری در بندرعباس شد.

مجید عسکری‌زاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اشاره به وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان اظهارداشت: اکنون کمتر خانواده‌ای پیدا می‌شود که بیمار کرونایی نداشته باشد و ما تذکر وضعیت امروز هرمزگان را چند ماه پیش که آمار مبتلایان بسیار پایین بود به مسئولان گوشزد کردم اما گوش شنوایی نبود.

وی از تلاش خود برای ارسال نامه به سازمان بهداشت جهانی خبر داد تا وضعیت بغرنج بندرعباس را به اطلاع آنها برساند. 

کیانوش جهانبخش، رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی حقوقی شورای شهر بندرعباس؛ خوابیدن در مقابل لوله فاضلاب شهری بندرعباس را جزو افتخارات خود دانست و گفت: علت این کارم پاسخ نگرفتن از طریق نامه‌نگاری و عدم اجرایی‌شدن بندهای قانونی بود. 

وی افزود: چرا نمایندگان فعلی بندرعباس در مجلس که همگی از قدیم تاکنون دارای مسئولیت‌های مختلف بوده‌اند تاکنون هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکل نکرده‌اند.

انتهای پیام/865/ر/ش

R7555/P/S6,58/CT7 بیشتر بخوانید... الزام شهرداری تهران به نصب تابلوهای کتابفروشی‌ها در مناطق ۲۲گانه تذکر به شهرداری تهران درباره خودداری از اجرای مصوبات شورا با بهانه‌های ناموجه هاشمی: شهرداری تهران دریافت کمک از دولت برای توسعه مترو را پیگیری نکرده است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر بندرعباس شورای شهر بندرعباس رئیس کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران