Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:46:15 GMT

رشد چشمگیر ۴۸ درصدی درآمد شرکت «به‌پرداخت ملت»

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۱۸۲

رشد چشمگیر ۴۸ درصدی درآمد شرکت «به‌پرداخت ملت»

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این شرکت با عملکردی درخشان در سه ماه منتهی به خردادماه ١٣٩٩ حدود ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که در مقایسه با درآمد ۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریالی مدت مشابه سال گذشته، نشان از رشد ۴۸ درصدی دارد.

بنابر این گزارش و بر اساس آخرین اطلاعات از عملکرد شرکت در سال ۹۹ «به‌پرداخت ملت» در سه ماهه نخست سال جاری درآمدی معادل ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال شناسایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این شرکت در خردادماه سال ۱۳۹۸ حدود یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرده بود.

بر اساس آخرین داده‌های اعلام شده از سوی شرکت شاپرک (مربوط به اردیبهشت ماه) «به‌پرداخت ملت» با در اختیار داشتن ۲۲.۲۶ درصد از به لحاظ تعداد تراکنش و ۲۶.۴۹ درصد به لحاظ مبلغ تراکنش، در میان ۱۲ شرکت صنعت پرداخت (PSP) رتبه نخست و به نوعی رهبری گروه را در اختیار دارد. همچنین در حال حاضر به پرداخت ملت رتبه نخست این صنعت در خاورمیانه و رتبه پانزدهم را در دنیا را به خود اختصاص داده است. با آنکه صنعت پرداخت در حال گذار از دوران رشد به دوران بلوغ است و می‌توان افزایش رقابت‌ها و به تبع آن کاهش حاشیه سود شرکت‌ها در طی سالیان اخیر را به وضوح مشاهده کرد، با این حال به پرداخت ملت توانسته علیرغم این رقابت سنگین علاوه بر رشد درآمدها، هزینه‌های خود را نیز تا حد زیادی کنترل کرده و حاشیه سود خالص و ناخالص خود را نسبت به سال ۹۷ اندکی بهبود بخشد.

اما موضوع مهم‌تری که «به‌پرداخت ملت» به عنوان رهبر حوزه پرداخت الکترونیک به آن توجه کرده و بسیار حائز اهمیت است، با آغاز شیوع ویروس کرونا استفاده مردم از پول نقد در زندگی روزمره به شدت کاهش یافته و بسیاری استفاده از پرداخت‌های غیرنقدی را جایگزین استفاده از پول نقد کرده‌اند، این شرکت در نظر دارد که با تزریق و تأمین پوز فروشگاهی در کل کشور فرهنگ پرداخت الکترونیک و حذف پول نقد برای بسیاری نهادینه نماید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4960534

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک ملت پرداخت الکترونیک شاپرک کسب و کار همراه اول بیمه لوله بورس سهام عدالت گمرک برنج بانک صادرات خدمات درمانی پهنای باند اینترنت سرمایه گذاری دامداری بهداشت دهان و دندان پرداخت ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد

ایتنا - موسسه پژوهشی «پوتسدام» در گزارش تازه خود می‌گوید تغییرات آب و هوایی تا سال ۲۰۵۰ میلادی میانگین درآمد مردم در سراسر جهان را حدود یک پنجم کاهش خواهد داد.
این یافته‌ها هشدار می‌دهد تغییرات آب و هوایی در بسیاری از نقاط جهان دگرگونی شدیدی ایجاد می‌کند و ۳۸ هزار میلیارد دلار در سال هزینه به‌بار می‌آورد.

ماکسیمیلیان کوتز، یکی از پژوهشگران این گزارش، به صدای آمریکا گفت که گزینه‌های بسیار محدودی در سطح جهانی برای کاهش پیامدهای تغییرات آب و هوایی وجود دارد.

او اظهار داشت که یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد «طی ۲۵ تا ۳۰ سال آینده، پیامدهای اقتصادی، صرف‌نظر از میزان انتشار بالا یا پایین گازهای گلخانه‌ای، ثابت می‌ماند.»

کوتز تاکید کرد تغییرات آب و هوایی، به‌ویژه در دمای بالاتر، بر بهره‌وری کارگران تاثیر می‌گذارد.

در این پژوهش، داده‌های اقلیمی و اقتصادی ۴۰ سال گذشته از بیش از ۱۶۰۰ منطقه در سراسر جهان بررسی و از نتایج آن برای ارزیابی پیامد‌های آینده استفاده شده است.

گزارش پوتسدام از نتایج این بررسی نشان می‌دهد کشورهایی که کمترین مسئولیت را در انتشار گازهای گلخانه‌ای جهانی دارند، احتمالا بیشترین آسیب را خواهند دید.

دولت جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده، دسامبر گذشته با ارائه طرحی جدید، شرکت‌های نفت و گاز را برای نخستین بار ملزم به پرداخت جریمه برای انتشار گاز متان کرد.

کنفرانس اقلیمی اخیر سازمان ملل متحد در دبی نیز ۵۰ شرکت بزرگ نفتی در سراسر جهان را متعهد کرد که تا سال ۲۰۳۰ میلادی انتشار گاز متان را نزدیک به صفر برسانند.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی