Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۸۱ نفر است.

وی گفت: از این تعداد ۸۳ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۶ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳۳ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، شش نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴۳ نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای آغاز اپیدمی تاکنون هزار و ۵۳۷ مورد است.

وی تعداد موارد جدید بستری مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان را ۵۸ نفر ذکر و تصریح کرد: این تعداد شامل ۱۷ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۹ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سه مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۹ مورد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

شفیعی بیان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته شش نفر است که دو مورد در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سه مورد در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون ۱۴۷ نفر است.

کد خبر 4960674

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شفیعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد