Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی‌اکبر تدین رئیس گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه یزد از برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون‌های پایان ترم این دانشگاه در نخستین روز آن خبرداد و گفت: در نخستین روز، از مجموع ٣٠٠ امتحان، ۱۸۰ امتحان در سامانه امتحانات و ۱۲۰ امتحان در سامانه ادوبی کانکت برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از مجموع ۶٣٠٠ دانشجویی که در روز اول امتحان داشتند، تعداد ۶١٠٠ نفر بدون هیچ گونه مشکلی در جلسه امتحان مجازی شرکت کردند.

تدین اظهار داشت: مشکلات پیش‌آمده برای آن دسته از دانشجویانی که موفق به شرکت در این امتحانات نشدند عمدتاً مشکلات شخصی بوده و گزارشی از مشکل فنی برای عدم شرکت در امتحان صورت نگرفته است.

امتحانات پایان ترم دانشگاه یزد از دیروز شنبه هفتم تیرماه جاری به صورت غیرحضوری آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به برگزاری این آزمون در دو حوزه سنندج و بانه اشاره کرد و گفت:در این آزمون قرآنی در مجموع ۲۰۰ نفر از حافظان قرآن شرکت کرده اند که ۱۱۶ نفر از این تعداد زن و ۸۴ نفر مرد بودند.
حجت الاسلام رازیانی افزود: این آزمون در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.
وی افزود:نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه تغییر نمی‌دهد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد