Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@11:35:08 GMT

تدریس خصوصی درس فیزیک در تهران

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۵۳۶

تدریس خصوصی درس فیزیک در تهران

کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در تهران و یا هر جای دیگر ایران برای پیشرفت دانشجویان و دانش آموزان بسیار مفید است. یک معلم خصوصی خوب می تواند به مقدار بسیار زیادی در پیشرفت شاگردهای خودش موثر باشد.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، فیزیک یکی از دروس مهم در مقطع متوسطه و دانشگاه است. دانش آموزان رشته های ریاضی-فیزیک و تجربی و همچنین در مقطع دانشگاه، دانشجویان رشته های علوم پایه و فنی مهندسی با درس فیزیک سر و کار زیادی دارند و لازم است این درس به خوبی آموزش دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در تهران می تواند بسیار برای یادگیری این درس موثر باشد.

کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در تهران و یا هر جای دیگر ایران برای پیشرفت دانشجویان و دانش آموزان بسیار مفید است. یک معلم خصوصی خوب می تواند به مقدار بسیار زیادی در پیشرفت شاگردهای خودش موثر باشد. خصوصا برای درس فیزیک که یک درس مفهومی و مهم است استفاده از کلاس های خصوصی می تواند بسیار موثر باشد. درس فیزیک درسی نیست که فقط با حفظ کردن فرمول ها و روابط بتوان آن را یاد گرفت. برای تسلط بر درس فیزیک باید فرمول های آن را خوب فهمید و درک کرد. همانطور که از اسم آن مشخص است، درس فیزیک به شبیه سازی پدیده های فیزیکی می پردازد و دانش آموز یا دانشجو باید متوجه باشد که مسئله ای که حل می کند چه خواسته ای دارد و فرمول هایی که استفاده می کند در دنیای واقع چه کاربردهایی دارد. معلم خصوصی فیزیک با درک خوبی که از مسائل دارد تمرینات و روابط را برای شاگردهای خودش توضیح می دهد و به این ترتیب کمک زیادی به پبشرفت ایشان خواهد کرد. کلاس های خصوصی فیزیک را باید زود شروع کرد تا زمان کافی برای تامل روی مطالب و یاد گرفتن آن ها وجود داشته باشد. بسیار خوب است که دانش آموز یا دانشجو در فاصله زمانی بین کلاس ها تمرین حل کند و روی مسائل فیزیک فکر نموده و به خوبی آنها مورد بررسی قرار دهد.

چگونه تدریس خصوصی فیزیک باعث پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان می شود

وقتی دانش آموز یا دانشجویی در تهران و یا هر جای دیگر ایران از کلاس های تدریس خصوصی فیزیک استفاده می کند می تواند پایه درسی خودش را تقویت نموده و از همکلاسی های خودش پیشی بگیرد. تدریس خصوصی فیزیک اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مفید و موثر است. همانطور که گفته شد، برای موثر بودن این کلاس ها باید در زمان مناسب کلاس خصوصی فیزیک را شروع نمود. فیزیک برای این که یاد گرفته شود به زمان نیاز دارد. فیزیک را فقط با شرکت در کلاس های خصوصی و یا کلاس های مدرسه و دانشگاه نمی توان یاد گرفت. برای یادگیری درست این درس مهم، لازم است خود دانش آموز یا دانشجو روی مسائل فکر کند و با آن درگیر شود. به هر میزان یک دانش آموز یا دانشجو تمرینات بیشتری را در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی حل نماید و به این ترتیب مسائل را حل کند که روی آن فکر کند، در نهایت بیشتر رشد می کند و کلاس های خصوصی هم برای ایشان مفید تر خواهد بود. معلم خصوصی فیزیک مجرب معمولا به شاگرد خودش تمرینات زیادی را می دهد و در جلسات بعد حل تمرینات را می خواهد. کلاس های خصوصی وقتی مفید است که خود شاگرد همکاری نماید و پا به پای کلاس ها تمرین و مسئله حل کند. تعداد جلسات کافی، برگزاری کلاس در محل مناسب، مطالعه و تمرین حل کردن خود شاگرد و ... می تواند باعث شود کلاس های خصوصی فیزیک منجر به پیشرفت خود شاگرد گردد.

مزایای شرکت در کلاس های خصوصی فیزیک

شرکت در کلاس های خصوصی فیزیک در منزل در تهران و یا هر جای ایران مزایای فراوانی دارد. یک معلم فیزیک خوب نه تنها شاگرد خودش را به سمت موفقیت هدایت می کند بلکه راه حل مسائل مختلف را هم به ایشان آموزش خواهد داد. کلاس های تدریس خصوصی فیزیک اگر در منزل برگزار شود مزیت های زیادی دارد. کلاس چون در منزل برگزار می شود محیط و جو راحت تر و آرام تری دارد و در ضمن، در شهر بزرگی مانند تهران شاگرد وقتش را در مسیر رسیدن به کلاس از دست نخواهد داد. برای کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود این مزیت بزرگی است. حتی کلاس های خصوصی فیزیک می تواند به صورت اینترنتی و آنلاین هم برگزار شود. دانش آموز یا دانشجویی که ساکن تهران است می تواند از خدمات تدریس خصوصی آنلاین هر استادی از هر جای تهران و یا کل ایران استفاده نماید. در ضمن، در کلاس های آنلاین محدودیت زمانی هم تقریبا از بین می رود و در هر ساعتی از شبانه روز می توان از این کلاس ها استفاده نمود. مزیت بسیار مهم دیگری که کلاس خصوصی فیزیک دارد این است که در این کلاس ها شاگرد بدون خجالت و شاید ترس از تمسخر دیگران می تواند هر سوالی را بپرسد. در کلاس های خصوصی استاد خودش را با شاگرد هماهنگ می کند و برای هر شاگرد روش مختص خودش را دارد. کلاس های خصوصی برای رفع اشکال و یادگیری عمقی دروس مختلف مزایای زیادی دارد.

یکی دیگر از مزیتهای مهم این کلاس ها این است که در کمترین زمان می توان اشکالات پایه ای را برطرف نمود و به این ترتیب وقت دانشجو و یا دانش آموز اصلا تلف نمی شود. نکته دیگر اینکه استفاده از این کلاس ها به نسبت فیلم آموزشی، کتاب کمک درسی و یا هر روش دیگری ضریب اطمینان بالاتری برای موفقیت در امتحان دارد. یعنی استفاده از کلاس های خصوصی فیزیک در تهران، اگر به درستی از این کلاس ها استفاده شود، به نسبت هر روش دیگری بازدهی بیشتری دارد.

شرکت در کلاس های خصوصی ایران مدرس از ابتدایی تا دانشگاه

در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید و معلم های تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس را می توانید مشاهده نمائید. در این وب سایت تا سال 1400 بیش از 22000 مدرس و استاد ثبت نام کرده اند و شماره تماس مستقیم مدرسین و همچنین قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است.

اساتید سایت ایران مدرس از دانشگاههای معتبر مانند دانشکده فیزیک دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر و سایر دانشگاههای دولتی تهران و دانشگاههای معتبر کل ایران فارغ التحصیل شده اند و برای پیشرفت در درس و تحصیل و موفقیت در درس فیزیک می توانید مستقیما کلاس ها را با این اساتید هماهنگ کنید. تدریس خصوصی مجموعه ایران مدرس تماس مستقیم با بهترین اساتید و معلم های کل ایران را فراهم کرده است.

در ایران مدرس نمونه فیلم تدریس اساتید، نظرات شاگردهای قبلی، جزوه و سوال امتحانی و لیست کامل اساتید ارائه شده است. برای مراجعه به سایت ایران مدرس و مشاهده لیست کامل اساتید فیزیک تهران و سایر دروس کافی است در گوگل عبارت ایران مدرس را جستجو نمائید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاس خصوصی درس فیزیک تدریس خصوصی دانش آموزان کلاس ها ایران مدرس معلم خصوصی درس فیزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس

امیرمسعود عابدین: طراحی G کلاس برقی که توسط مرسدس، G580 نامیده شده، تا حد زیادی شبیه به نسخه بنزینی است. احتمالاً بسیاری از مردم انتظار این را داشتند که جی کلاس برقی یک مدل انقلابی از نظر طراحی باشد؛ اما تغییرات انقلابی برای یک خودروی اصیل مثل جی کلاس، بسیار سخت و دشوار است.

به گزارش خبرآنلاین، خودروهای برقی معمولاً به دلیل برخورداری از برد مسافتی بیشتر، از مزایای آیرودینامیکی بسیاری برخوردارند؛ اما نسخه برقی جی کلاس تقریباً تنها خودرویی است که با یک طراحی جعبه‌ای و مکعبی و به دور از اصول آیرودینامیکی خاص، در این سگمنت حضور دارد.

البته این خودرو کاملاً از ترفندهای آیرودینامیکی برای افزایش کارایی به‌دور نیست؛ کاپوت خودرو کمی بلندتر شده و اکنون ورودی‌های هوا روی قوس چرخ‌های عقب وجود دارد. علاوه‌بر این، روکش‌های مختلفی روی ستون‌های A و اسپویلر سقف وجود دارد. با پرداخت هزینه اضافی، می‌توانید پنل مشکی را برای جلوپنجره انتخاب کنید.

فضای داخلی نیز به‌شدت از کلاس G معمولی تبعیت می‌کند، به‌طوری که نمی‌توان سریعاً تفاوتی را بین آنها تشخیص داد. صفحه‌نمایش‌های ۱۲.۳ اینچی و دستگیره سمت سرنشین شاگرد همچنان وجود دارند. مرسدس‌بنز عملکرد «کاپوت شفاف» را برای این خودرو هم ارائه می‌کند که توسط دوربین ۳۶۰ درجه ممکن شده است. این قابلیت به رانندگان، یک دید جدید از طریق کاپوت را می‌دهد.

در فضای داخلی، تزئینات فیبر کربنی و دوخت آبی نیز وجود دارد. تولید صدای مصنوعی و مشابه پیشرانه‌های احتراقی در این مدل هم دیده می‌شود.

مرسدس G580 با فناوری، EQ تغییرات عمده‌ای را در زیر پوسته بسیار آشنای خود پنهان می‌کند. چهار موتور برقی برای تولید ۵۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۱۶۴ نیوتون متر گشتاور با یکدیگر همکاری می‌کنند. شتاب صفر تا صد این مدل، ۴.۶ ثانیه اعلام شده که چهار دهم ثانیه کندتر از نسخه بنزینی G63 است.

مرسدس ادعا می‌کند که حداکثر عمق حرکت ۳۳.۵ اینچ بوده که ۵.۹ اینچ بیشتر از G550 و G63 است. G کلاس الکتریکی می‌تواند از شیب‌های جانبی تا ۳۵ درجه بالا برود و ۹.۸ اینچ فاصله از زمین بین محورها را ارائه دهد.

ویژگی "G-Turn" یا همان چرخش دورانی در این مدل وجود دارد. عملکرد G-Steering برای کاهش چشمگیر دایره چرخش در این مدل عرضه شده است.

G580 با فناوری EQ، دارای یک سیستم تعلیق مستقل در جلو و یک محور عقب محکم همراه با محافظ زیر بدنه است که از کربن و سایر مواد مستحکم برای محافظت از باتری عظیم ۱۱۶ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. برد این خودرو پس از هر بار شارژ هنوز اعلام نشده است. طبق اطلاعات ارائه شده، باتری این خودرو می‌تواند تا ۲۰۰ کیلووات شارژ شود. با اتصال DC، حدود ۳۲ دقیقه طول می‌کشد تا از ۱۰ به ۸۰ درصد برسد.

مرسدس قیمت G کلاس الکتریکی را اعلام نکرده است، اما احتمالاً نسبت به مدل‌های بنزینی ارزش بیشتری خواهد داشت.

شایان ذکر است شرکت مرسدس‌بنز به پیشنهاد محمدرضا شاه پهلوی، شاسی‌بلند کلاس جی را برای ارتش شاهنشاهی ایران طراحی کرد؛ اما به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ این محصول هیچ‌گاه به ارتش ایران نرسید و به خودروی اصلی ترابری سبک ناتو تبدیل شد

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899063

دیگر خبرها

  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»