Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@15:18:05 GMT

"دخترم نرگس"سریال جدیدشبکه یک

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۵۶۱

مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» از امشب ۸ تیر از شبکه یک روی آنتن می‌رود. ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال «دخترم نرگس» که در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید شده است، داستانی پلیسی- اجتماعی دارد و درخلاصه داستان این مجموعه آمده است: نرگس، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است و مراحل انتهایی پایان‌نامه خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که فرزند سوم خانواده صادقی است همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده، به ویژه برادر بزرگترش نادر بوده و هست اما در روند عادی زندگی شان اتفاقاتی می‌افتد و اسراری فاش می‌شود که احوال نرگس و خانواده را دگرگون می‌سازد….

این سریال ۲۷ قسمتی به موضوعاتی از جمله همزیستی اقوام و ادیان، قاچاق کالا و ارز و تولید ملی اشاراتی دارد. «دخترم نرگس» هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود و پنجشنبه‌ها هم بازپخش یک هفته گذشته نمایش داده می‌شود. ساعت ۱:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۵ روز بعد این مجموعه بازپخش می‌شود. محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری، هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، پدرام رحمانی، ماه رخ رفیع‌زاده و کامیار شکیبایی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

عوامل این سریال عبارتند از: کارگردان باقر پیران، تهیه کنندگان داود سلیمان پور و سیدحسن فرخی، نویسنده باقر پیران، مدیر تولید سامان حسن زاده، مدیر تولید تهران فرزین فرزدنیا، مدیر برنامه ریزی محمد رحمانیان، آهنگساز سعید شبانی نژاد، طراح صحنه امین سیمین مرام، طراح لباس میترا بابک، جلوه‌های ویژه میدانی ایمان کرمیان، چهره پرداز مسعود رییس الساداتی، مدیر صدابرداری محمدرضا مرتضایی، مدیر تصویربرداری سروش مرشدیان.
منبع: مهر برچسب ها: دخترم نرگس ، شبکه یک ، سریال جدید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دخترم نرگس شبکه یک سریال جدید دخترم نرگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا

 با فرارسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان، ساعت پخش برخی از مجموعه ها از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ تغییر کرد.

بر این اساس مجموعه «پوآرو» ساعت ۱۹ پخش می شود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این مجموعه در ساعات یک بامداد، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش می شود.

با اتمام مجموعه «جامیونگ گو»، مجموعه داستانی «بروسلی» ساعت ۲۱ روی انتن رفته است. این مجموعه درباره زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است.

بازپخش این مجموعه هم ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی