Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد باقری‌بنایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مجلس به موضوع افزایش نرخ بیمه شخص ثالث با جدیت ورود پیدا می کند، اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی کنونی مردم توان پرداخت حق بیمه برای دریافت بیمه شخص ثالث خودرو را ندارند و این وافعیت جامعه ماست.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نرخ بیمه سالانه ۲ میلیون تومان آن هم برای خودرویی است که مدل پایین به شمار می رود که این نرخ ها به هیچ عنوان منطقی نیست و این ارقام باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری بنابی وظیفه مجلس شورای اسلامی را نظارت بر حسن اجرای قانون دانست و ادامه داد: در این زمینه نیز با استفاده از بعد نظارتی مجلس تلاش داریم نسبت به اصلاح قیمت‌ها وارد عمل شویم.

وی با اشاره به افزایش افسارگسیخته نرخ بیمه شخص ثالث خودرو طی سال های اخیر، یادآوری کرد: این موضوع بدون تردید نیاز به ساماندهی دارد و در حال حاضر اقشار متوسط جامعه قادر به پرداخت رقم در نظر گرفته شده برای خودروی خود نیستند که این امر ناهنجاری های مختلف اجتماعی و فرهنگی را سبب خواهد شد.

نماینده مردم بناب در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه افزایش نرخ بیمه شخص ثالث به تبع افزایش نرخ دیه در کشور بوده است، اضافه کرد: اما در عین حال نرخ بیمه نیاز به تعدیل دارد تا همگان قادر به بیمه خودروی خود باشند.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: مسئولان امر و به خصوص مدیران بیمه مرکزی باید توجه داشته باشند که افزایش نرخ بیمه و بیمه نشدن تعدادی زیادی از خودروها آسیب‌های جبران ناپذیری برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: به طور قطع مجلس به ویژه کمیسیون اجتماعی و کمیسیون اقتصادی به این موضوع ورود خواهد کرد تا با در نظر گرفتن منابعی برای شرکت‌های بیمه در بودجه سال آینده، نرخ بیمه را تا حدی تعدیل کنیم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی خودرو بیمه شخص ثالث

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی خودرو بیمه شخص ثالث مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی خودرو بیمه شخص ثالث نرخ بیمه شخص ثالث افزایش نرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • تصویب دائمی شدن قراردادهای کار در کمیسیون اصلی دولت
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد