Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:23:23 GMT

وقتی حریم معابر عمومی، ملک شخصی می‌شود + تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۶۸۸

وقتی حریم معابر عمومی، ملک شخصی می‌شود + تصاویر

حال باید دید شهرداری و شورای شهر گچساران چگونه با مسئله مهم تبدیل معابرعمومی به ملک شخصی برخورد خواهند کرد؟.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، جمعی از مخاطبان این پایگاه خبری تحلیلی با ارسال تصاویری از تملک معابرعمومی توسط برخی افراد در این شهرخبر می دهند.

این در حالی است که این پدیده ناشایست اجتماعی چندسالی است با افزایش تعداد خودروها و کمبود فضای پارک در معابر عمومی،برخی افراد با بستن محل های توقف خودروها مقابل مغازه ها و یا نصب موانع از تردد یا پارک خودرو در حریم منزل یا مغازه خود جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اخیرا در یکی از محلات پرتردد و معروف گچساران برخی از اهالی با بستن زنجیر بر سر محل تردد خودروهای عبوری نه تنها معبر عمومی را در رفت و آمد دچار اخلال کرده اند ،بلکه از لحاظ ایمنی و پیشگیری از خطرات احتمالی همانند آتش سوزی یا بیماران بدحال مانع تردد خودروهای امدای همچون آمبولانس و ماشین های آتش نشانی می شوند که این موضوع مهم تنها با اقدام عده ای خاص صورت گرفته است.

اهالی محله 500 دستگاه ایستگاه آخر "کوچه شهید پنجه بند" با ارسال تصاویری از بستن خیابان با قفل و زنجیر ضمن گلایه از کسانی که معابر عمومی را اینگونه ملک شخصی خود کرده اند از شهردار و شورای شهر گچساران نیز بدلیل عدم توجه به درخواست های اهالی این منطقه گلایه های خود را به این پایگاه خبری ارسال کردند.

حال باید دید مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر گچساران چگونه با مسئله مهم تبدیل معابر عمومی به ملک شخصی برخورد خواهند کرد.

یکی از اهالی این منطقه در این خصوص می گوید :از بوی نامطبوع باقی ماندن آب پسماندهای زباله که توسط ماشین های حمل  زباله، آنهم بدلیل مناسب نبودن فضای تردد در کوچه های این محله (بدلیل بستن معابر توسط عده ای)ایجاد می شود و  فضای نامناسب بهداشتی را در این شرایط بد بیماری کرونا بوجود آورده است بسیار در رنج و عذاب هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معابر عمومی ملک شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی