Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احسان مؤمنی با اعلام خبر تصادف مرگبار موتورسیکلت با گاردریل، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 2:30 بامداد امروز یک دستگاه موتورسیکلت حین حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی بعد از آزادگان، به‌علت تخطی از سرعت قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده با گاردریل رفیوژ میانی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: موتورسیکلت مذکور در نهایت حدود 100 متر به‌روی سطح آسفالت کشیده شد و متأسفانه بر اثر این حادثه، ترک‌نشین (مردی حدوداً 40ساله) در محل حادثه فوت کرد و راکب (حدوداً 22ساله) مصدوم شد که اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس برای وی صورت گرفت.

وی متذکر شد: راکبان موتورسیکلت به‌هنگام رانندگی در سطح معابر حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت از تردد در محورهای بزرگراهی به‌دلیل سرعت بالای وسایل نقلیه، خودداری و با سرعتی در معابر حرکت کنند که در صورت هرگونه حادثه بتوانند به‌راحتی موتورسیکلت را کنترل و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موتورسیکلت تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز