Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرابی پور با اشاره ترویج فرهنگ رضوی به عنوان هدف اصلی حضور کاروان زیر سایه خورشید در البرز گفت: « کاروان زیر سایه خورشید» از مرکز پارک علم و فناوری البرز با هدف اهمیت و توجه به تحقق شعار سال « جهش تولید» بازدید کرد.

« ابوالفضل مهرابی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص حضور کاروان زیر سایه خورشید در البرز گفت: کاروان زیر سایه خورشید با هدف ترویج فرهنگ رضوی تا روز میلاد حضرت امام رضا(ع) به صورت روزانه برنامه های متعدد فرهنگی را در البرز در نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون تخصصی خبر و رسانه آستان قدس رضوی در استان البرز افزود: حضور در مراسم گلباران مزار شهداء شهر کمالشهر و تجدید پیمان با این عزیزان با حضور امام جمعه کمالشهر از جمله برنامه های یکشنبه 8 تیر بود.

 

 

مهرابی پور توضیح داد: همچنین پس از این دیدار، بازدید از مرکز پارک علم و فناوری البرز به منظور اهمیت تحقق شعار سال با عنوان « جهش تولید» از دیگر برنامه هایی بود که انجام شد.

 

وی با اشاره به روی گشاده خادمان آستان قدس که همراه با پرچم سبز آستان مقدس به میان مردم می آیند مطرح کرد: این حضور پرشور زمینه ایجاد نشاط و روحیه امید را در دل مردم ایجاد می کند.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: جشن و سرور دهه کرامت امسال متفاوت از سال های گذشته با رعایت قوانین بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا با ملاحظات متعددی برگزار می شود.

 

مهرابی پور عنوان کرد: مردم متدین، مومن و خداجوی استان البرز در شرائط کنونی با وجود شیوع بیماری کرونا و سختی معیشت و وضعیت اقتصادی همچنان ارادت و ایمان خود را به اهل بیت(ع) حفظ کرده اند و راه نجات از این سختی ها و گرفتاری ها را توسل به اهل بیت(ع) به ویژه به امام علی بن موسی رضا(ع) می دانند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان زیر سایه خورشید جشن های دهه کرامت دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ جشن در دهه کرامت
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در راه خوزستان
  • حضور کاروان زیر سایه خورشید از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در ایلام
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است