Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این تفاهم‌نامه به صورت آنلاین و در قالب E-MoU امضا شد.

وی با اشاره به اینکه شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا برنامه‌های معاونت بین‌الملل دانشگاه در سال جاری را به سمت‌وسوی فعالیت‌های مجازی و آنلاین کشانده است، اظهار داشت: در همین راستا مدیریت روابط بین‌الملل بستر انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای بین‌المللی به صورت الکترونیک را فراهم کرده که تفاهم‌نامه با APEC نمونه‌ای از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکوفر تصریح کرد: تفاهم‌نامه مذکور به دنبال درخواست کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه و پیرو همکاری‌های این مجموعه با گروه اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی به امضای پروفسور امیررضا رکن، رئیس دانشکده دندانپزشکی و پروفسور Mehmet Baybora Kayahan، رئیس APEC رسید.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع اصلی تفاهم‌نامه را اجرای ژورنال کلاب آنلاین توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنابر درخواست کنفدراسیون مذکور عنوان کرد و اظهار داشت: با تکیه بر عضویت اساتید اندودانتیکس از کشورهای مختلف جهان در APEC، طی توافقات صورت گرفته امکان ارائه مقالات و سخنرانی‌های آن‌ها از طریق ژورنال کلاب آنلاین دانشگاه فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که هرگونه همکاری و معرفی اساتید به دانشگاه علوم پزشکی تهران، توسط کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه انجام می‌پذیرد.

نکوفر تجربه موفق دانشگاه علوم پزشکی تهران در برگزاری ژورنال کلاب‌های آنلاین را علت اصلی ارائه درخواست برای این سطح از همکاری دانست و گفت: کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه پیشنهاد اجرای ژورنال کلاب را در کمیته آموزش خود با عضویت نمایندگان کشورهای مختلف ارائه کرده بود که در نهایت این کمیته از میان دو کشور ایران و مصر به عنوان منتخبان نهایی، ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران را با اکثریت قاطع انتخاب کرد.

وی ادامه داد: طبق این تفاهم‌نامه، دانشگاه به مدت سه سال اجرای ژورنال کلاب‌های آنلاین مورد نظر APEC را برعهده خواهد داشت.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه پروژه ژورنال کلاب آنلاین دانشگاه تحت برنامه Appraise to Raise و در راستای توسعه فعالیت‌های آکادمیک مجازی معاونت بین‌الملل دانشگاه طراحی شده است، خاطرنشان کرد: پروژه مذکور به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که ژورنال کلاب‌ها به صورت آنلاین و با حضور نویسنده مسئول/همکاران مقاله و سردبیر یا نماینده هیأت تحریریه مجله برگزار شود و حضور نویسنده فرصتی بی‌نظیر در اختیار دانشجویان و شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد تا مباحث اصلی مطرح و یافته‌های مقاله را به چالش بکشند.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران امضای تفاهمنامه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران بین الملل دانشگاه روابط بین الملل ژورنال کلاب تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه‌بودن شرط درمان رایگان کودکان زیر هفت سال

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سیدکاظم رضوی، با اشاره به طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال گفت: کلیه بیمارستان‌های دولتی، کلینیک‌های دولتی و مراکز بهداشتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان عمومی و تخصصی در واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی– درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه‌شده را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی جزو اولین دانشگاه‌ها در کشور است که این طرح را اجرا می‌کند بنابراین ممکن است اختلالاتی وجود داشته باشد که بیشتر مرتبط با زیرساخت‌ها و سامانه‌های بیمه‌ای است بنابراین وجود اختلال به معنای اجرا نشدن طرح نیست و دانشگاه علوم پزشکی آنچه را که بر عهده داشته به اجرا درآورده است و بیمه‌ها هم نیز باید در این زمینه پویاتر شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه بیمه بودن کودکان زیر هفت سال شرط برخورداری از خدمات رایگان درمان در این طرح است، افزود: این طرح یارانه سلامتی است که دولت برای کودکان ایرانی زیر هفت سال در نظر گرفته است و اتباع را شامل نمی‌شود و تمام کودکان بیمه‌شده تأمین اجتماعی، سلامت، نیروهای مسلح از این طرح برخوردار می‌شوند.

وی افزود: زیرساخت‌های بیمه سلامت از بین بیمه‌های ارائه شده، برای خدمات درمانی رایگان بستری و سرپایی آماده است و این بیمه بیشترین همکاری را در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی دارد اما در خصوص بیمه تأمین اجتماعی که 70 درصد بیمه‌شدگان را شامل می‌شود هنوز زیر ساخت‌های آنها به زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی متصل نیست و یک سری کارها باید به صورت دستی توسط بیمه‌شدگان انجام گیرد.

رضوی یاداور شد: شهروندان مدنظر داشته باشند که چون این طرح در ابتدای کار است ممکن است مواردی پیش بیاید که از پیش‌بینی خارج است با این حال چنانچه مشکلی در این زمینه به وجود آمد مدیران بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها تابعه دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه پاسخگو خواهند بود.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229895 برچسب‌ها استان یزد روانشناسی کودک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کادر درمان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • بیمه‌بودن شرط درمان رایگان کودکان زیر هفت سال
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران