Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@03:17:48 GMT

کشته شدن سرکرده خطرناک داعش

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۸۳۱۳

کشته شدن سرکرده خطرناک داعش

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، احمد العزاوی، یکی از رهبران حشد عشایری در عراق اعلام کرد، یکی از رهبران خطرناک داعش در نزدیکی خانقین در شمال شرق دیالی کشته شد.

العزاوی گفت: نیروهای امنیتی مشترک در عملیات ویژه موفق شدند یک رهبر خطرناک داعش در نزدیکی منطقه مردان در اطراف شهرستان خانقین در ۱۰۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه را از پای درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات طبق داده‌های اطلاعاتی دقیق انجام شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عراق داعش رهبر داعش حشد عشایری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی، منابع خبری از افزایش شمار نظامیان به هلاکت رسیده به دست مبارزان مقاومت فلسطین خبر دادند.

منابع خبری اعلام کردند که شمار نظامیان کشته شده در کمین المغراقه در مرکز غزه به چهار نظامی افزایش پیدا کرده است.

شب گذشته، شبکه العربی نیز به نقل از برخی منابع از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر داده بود.

منبع مذکور اشاره کرده بود که در عملیات مقاومت در محور نتساریم ۲ نظامی صهیونیست از لشکر ۹۹ کشته شده و ۸ نظامی دیگر زخمی شدند.

همچنین منابع عبری زبان تعداد کشته و زخمی‌های صهیونیست‌ها را بسیار بیشتر اعلام کردند و گفتند که در عملیات شامگاه یکشنبه مقاومت فلسطین در محور نتساریم در جنوب غزه، ۳ نظامی اسرائیلی کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

تصاویری نیز از لحظه جابجایی و انتقال نظامیان کشته و مجروح صهیونیست در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب غزه به بیمارستان منتتشر شده است.

کد خبر 6092092

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است