Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور در نامه هایی جداگانه از دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا و تلاش و حرکت این مجموعه در تحقق جهش تولید قدردانی کرده و آمادگی خود را برای توسعه همکاری های اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایپا نیوز، انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور در نامه خود آورده است که گروه خودروسازی سایپا توانسته ضمن ایجاد تحول، خروج از بحران و کسب دستاوردهای متعدد به ثبات و استمرار در تولید با تیراژ مناسب و پایدار دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌‎این انجمن در نامه خود تاکید کرده است که امیدواریم در سال جاری در راستای جهش تولید در سه بخش کمی، کیفی و تنوع محصولات گام برداشته شود.
‌‎در پایان نامه انجمن صنایع همگن آمده است که این انجمن آمادگی کامل خود را در همکاری با گروه خودروسازی سایپا در همه زمینه ها اعلام می دارد و با حمایت از برنامه ها و سیاست های اعلامی، توان جهش در تامین قطعات و مجموعه های خودرو را با همفکری و همکاری با هدف حل مشکلات دارد.
‌‎انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو هم در نامه رسمی خود آورده است که به نمایندگی از جامعه قطعه سازی کشور، ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش های گروه خودروسازی سایپا در خصوص پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، اعلام می کنیم که صنعت قطعه سازی کشور با حمایت کامل از تصمیمات جدید گروه خودروسازی سایپا در خصوص بهبود فضای مدیریتی و تولید، در کنار این مجموعه ایستاده است تا شاهد بازگشت به دوران پرافتخار سایپا در سال جهش تولید باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است