Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@00:24:57 GMT

واکنش سرمربی گل گهر به شروع لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۸۶۰۶

واکنش سرمربی گل گهر به شروع لیگ برتر

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: ابتدا از اینکه مجددا چرخه فوتبال به حرکت در می‌آید خوشحالیم و امیدوارم در کمال سلامتی بازی‌ها برگزار شود.

به گزارش مشرق، مجید جلالی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا از اینکه مجددا چرخه فوتبال به حرکت در می‌آید خوشحالیم و امیدوارم در کمال سلامتی بازی‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مرگبارترین جدال فوتبال در تنور داغ تابستان!

سرمربی گل‌گهر سیرجان در خصوص شرایط موجود کرونا و وضعیت برگزاری لیگ در این شرایط افزود: اگر بخواهیم توقع داشته باشیم که همه چیز در بهترین حالت قرار داشته باشد، قطعا امکان پذیر نخواهد بود؛ از اینکه مجددا بازی ها برگزار می‌شود خوشحال هستیم، فوتبال نیز باید یاد بگیرد که با این ویروس هم‌زیستی داشته باشد و به فعالیت خود ادامه دهد، امیدوارم بازی ها در کمال سلامتی انجام شود.

وی در خصوص اینکه میزان آمادگی تیم گل‌گهر سیرجان در چه حدی است، گفت: پیش از توقف بازی‌ها ما در بهترین شرایط بودیم، اینکه بعد از سه ماه و نیم تعطیلی توقع داشته باشیم میزان آمادگی تیم‌ها در بهترین حالت باشد اصلا درست نیست؛ تمام تلاشمان را انجام دادیم که آمادگی تیم مخصوصا در حوزه روحی بازگردد، نسبت به بازی‌های پیش رو بسیار امیدوار هستیم و با شجاعت به میدان می‌رویم، بازیکنان در شرایط خوب روحی به سر می‌برند و برای انجام دادن بازی‌های خوب و شاد کردن دل هواداران بسیار مصمم هستند.ش

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مشرق مجید جلالی سپاهان گل گهر سیرجان لیگ برتر لیگ برتر فوتبال فوتبال بازیکنان فوتبال ویروس کرونا بازی ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم

تیم فوتبال ایپسویچ تاون در هفته چهل و ششم چمپیونشیپ  میزبان هادرزفیلد بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و پس از ۲۲ سال صعود خود را به لیگ برتر انگلیس مسجل کرد.

پس از سوت پایان بازی توسط داور هواداران ایپسویچ تاون که سال‌ها منتظر این روز بودند از شدت هیجان و خوشحالی وارد زمین بازی شدند و به جشن و شادی پرداختند تا یک روز ماندگار در تاریخ این تیم ثبت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیش از این لسترسیتی موفق شده بود صعودش به لیگ برتر را قطعی کند.

لسترسیتی و ایپسویچ تاون به ترتیب با ۹۷ و ۹۶ در رده‌های اول و دوم چمپیونشیپ قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی