Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گل گهر از شروع دوباره لیگ خوشحال است.

طرفداری - مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد:

از این‌که مجددا چرخه فوتبال به حرکت در می‌آید خوشحالیم و امیدوارم در کمال سلامتی بازی‌ها انجام شود. اگر بخواهیم توقع داشته باشیم که همه‌چیز در عالی‌ترین شکل باشد، چنین شرایطی ممکن نخواهد بود ولی از این‌که این بازی‌ها می‌تواند انجام شود خوشحالیم ولی فوتبال هم باید یاد بگیرد که با این ویروس کنار بیاید و به زندگی‌اش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که پایان این بازی‌ها همه چیز به خوبی تمام شود.

به گزارش ایسنا؛ او درباره شرایط  تیمش گفت:

آن نقطه‌ای که بازی‌ها متوقف شد شرایطی بود که تیم ما در بهترین وضعیت بود. این‌که توقع داشته باشیم که بعد از سه ماه‌ و نیم تعطیلی در شروع بتوانیم همان کیفیت اول را داشته باشیم سخت است اما تمام تلاش‌مان را کردیم که مخصوصا از نظر ذهنی تیم را آماده کنیم و شرایط بدنی بازیکنان بد نیست. بیش‌ترین مشکل‌ ما کارهای تیمی بوده است و تا آنجا که ممکن بود سعی کردیم به شرایط خوبی برسیم و باید بگویم که تیم‌مان جسور و امیدوار به آغاز بازی‌ها است.

سرمربی گل گهر سیرجان اضافه کرد:

بازیکنان از نظر روحی در شرایط خیلی خوب هستند و بسیار مصمم برای ادامه راهند تا بازی‌های خوبی انجام دهند و دل هواداران‌شان را شاد کنند و تیم بتواند در مکان خوبی از جدول قرار گیرد.

او درباره تقابل زوج منشا و شاکری مقابل سپاهان گفت:

همه ما می‌دانیم که شرایط اکنون بعد از سه ماه و نیم با آن زمانی که بازی کردیم متفاوت است و برای سپاهان و همه تیم‌ها همین‌طور است. کاری که در مقابل سپاهان طراحی کردیم کارآمد خواهد بود و بازیکنان با تاکتیک تیم آشنا هستند و بازیکنان با بالاترین درصد تعهد آن‌ را در زمین انجام خواهند داد و همان‌طور که عرض کردم نسبت به بازی هم خیلی امیدوار هستیم.

جلالی افزود:

لازم است که از میزبانی سپاهان تشکر کنم و با تماسی که با قلعه‌نویی داشتیم، ایشان زحمت کشیدند و برای امروز می‌توانیم در نقش جهان تمرین کوتاهی داشته باشیم و در بازی رفت هم گل گهر برای سپاهان میزبانی خوبی تدارک دید و امیدوارم این نوع مراودات خوب همیشه بین همه تیم‌ها باشد.

وی درباره بازی‌های سخت گل گهر در ادامه راه گفت:

ما در مورد هیچ تیمی تلقی بازی سخت نداریم چرا که عقیده‌مان این است که هیچ بازی آسانی هم نداریم. ۹ بازی داریم که از هر بازی امتیاز می‌خواهیم و نگاهم به این بازی‌ها بسیار امیدوارانه است. اکنون دارم بازخورد تیم‌مان را در تمرینات می‌بینم و بر این اساس نگاه‌مان به ادامه لیگ بسیار امیدوارانه است.

 سرمربی گل گهر سیرجان در رابطه با تیم سپاهان عنوان کرد:

برای شروع مجدد بازی‌ها اطلاعات ما از سپاهان همان اطلاعات گذشته است ولی سپاهان را دراوج آمادگی فرض می‌کنیم و بر این اساس برنامه‌ریزی کردیم تا به استقبال مسابقه برویم و ان‌شاءالله بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.

او در پایان با بیان این‌که شرایطی که به‌وجود آمد شرایط غیرقابل پیش بینی‌ بود، گفت:

فوتبال و اهالی فوتبال تجربه مقابله با آن را نداشتند. هر کدام به نوبه خودشان براساس دیدگاه‌های‌شان سعی کردند که در بحث‌ها وارد شوند. در همه جهان آمدند همه چیز را تعطیل کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که باید به کرونا غلبه کنند و به مردم یاد دادند چگونه  با کرونا زندگی کنند. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست و هیچ‌کس هم نباید ایرادی بگیرد چرا که در هر صورت این اتفاق شرایط جدیدی بود و فقط می‌توانم بگویم امیدوارم که بازی‌ها در سلامت کامل انجام شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داشته باشیم بازی ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند

به گزارش ورزش سه، در روزی که جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور تبریز  بازهم اعلام کرد تیمش در حد رقابت با تیمهای بالای جدول نیست، علی خطیر برکنار شد.

مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال اولین پیشکسوتی است که در این باره اظهارنظر می‌کند. او گفت: به شخصه در فصل جاری بیشتر با جواد نکونام و تیمش در ارتباط بودم و پای درد دل سرمربی استقلال نشستم. باور کنید از اول فصل نکونام با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود و اگر پای حرف ها و درد دل هایش می نشستید می دیدید خون گریه می کند! خدا را شکر مالک جدید آمد و به شخصه سردار شهریاری را خوب می شناسم و می دانم از سال ها پیش در صباباتری تیمداری کرده و با فوتبال کاملا آشناست. او و گروه جدید می توانند با همدلی و کمک به جواد نکونام انشالله اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بزنند.

وی در خصوص اظهارنظر سرمربی استقلال پس از تساوی بدون گل برابر تراکتور مبنی برخالی بودن دستش و کمبود بازیکن نیز یادآور شد:  استقلال تیم بزرگی است که باید نیمکت پروپیمانی هم داشته باشد اما به دلیل لجبازی یا بی تجربگی دوستان در تیمداری این فصل شاهد چنین چیزی نبودیم. با این وجود کادرفنی و بازیکنان استقلال تا همین جا هم شاهکار کرده اند و از این به بعد وظیفه ما پیشکسوتان و هواداران است که در 5 هفته باقی مانده از تیم حمایت کنیم. خود من هم این هفته برای تماشای بازی استقلال و ذوب آهن به ورزشگاه می روم و از تیم محبوب خودم حمایت می کنم.

او ضمن اشاره به دیدار دو تیم تراکتور و استقلال در تبریز، گفت: به نظر من بازی در تبریز از دربی هم سخت تر است. شما در دربی 50 درصد تماشاگر دارید اما در تبریز از این خبرها نیست. جو خیلی سنگینی را تماشاگران پرشور تبریزی و طرفداران تراکتور می سازند که باز هم به نظر من با جمیع شرایط استقلال و جواد نکونام نتیجه معقول و منطقی در تبریز گرفتند. شاید برخی کارشناسان یا رسانه ها شور الکی بدهند که استقلال برای تساوی بازی کرده یا از این حرف ها که به اعتقاد من اصلا و ابدا اهمیتی ندارد. استقلال نباید در تبریز گل می خورد و جواد نکونام استراتژی درستی انتخاب کرد و حتی معتقدم در طول فصل هم این استراتژی درست بوده است.

پاشازاده ادامه داد: در همه این سال ها تیمی قهرمان و موفق شده که کمتر گل خورده باشد و متأسفانه این فصل برخی ها از فوتبال زیبای تیم رقیب و دفاعی استقلال حرف می زنند درحالی که همین فصل استقلال یک گل هم از پرسپولیس بیشتر زده است. این صحبت ها فریب افکار عمومی و هواداران استقلال است که نباید طرفداران را گول بزند. نکونام مثل همه مربیان و تیم های بزرگ ابتدا سازماندهی دفاعی استقلال را درست کرد و این کار خیلی هم آسان نبوده است.

مهدی پاشازاده در مورد تساوی پرسپولیس و سپاهان اصفهان هم گفت: به نظر من اگر سپاهان شجاع تر بازی می کرد، می توانست 2 گل به پرسپولیس بزند. برای من عجیب بود که بعد از ده نفره شدن پرسپولیس، سپاهان با آن همه بازیکنان هجومی خیلی برای گلزنی به آب و آتش نزد و حمله نکرد. سپاهان اگر کمی بیشتر فشار می گذاشت حتم بدانید پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست می داد اما به هر حال برای ما استقلالی ها همین که باز صدر جدول هستیم خوشحال کننده است. امیدوارم در 5 هفته پایانی تیم استقلال انشالله با حمایت هوادارانش موفق و سربلند ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟