Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:03:17 GMT

خسارت ۶۰ میلیاردی ۲ کلاهبردار به برندهای چای کشور

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۸۷۸۹

خسارت ۶۰ میلیاردی ۲ کلاهبردار به برندهای چای کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور در تشریح این خبر اظهار کرد: تعدادی گزارش در خصوص تهیه و توزیع چای تقلبی با بسته بندی برندهای معروف بازار به اداره سیزدهم پلیس آگاهی اعلام و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، کارآگاهان پس از انجام تحقیقات اولیه و اطمینان از صحت خبر مذکور موفق به شناسایی انبار بزرگی در منطقه کیانشهر شدند که متهمان از آن انبار به عنوان محل بسته بندی و تهیه چای تقلبی استفاده می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، افراد با همکاری یکدیگر با تهیه چای‌های فله‌ای در شرایط کاملاً غیر بهداشتی آن‌ها را نگهداری و سپس با بسته بندی جدید و مشابه برندهای معروف آنها را برای مصرف به بازار تهران عرضه می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را با دستور قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند، گفت: در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۰۰ کیلو چای فله‌ای کشف شد.

تقی پور با اشاره به اینکه در آزمایش‌های صورت گرفته به دست آمد چای مورد استفاده فاقد مصرف انسانی است، تصریح کرد: هر ۲ متهم اظهار داشتند به مدت ۶ ماه است که چای تقلبی را به بازار تهران عرضه می‌کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران در پایان با بیان اینکه متهمان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به شرکت‌های مربوطه خسارت وارد کرده اند، گفت: هر ۲ متهم به منظور انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مقام قضائی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

کد خبر 4960732

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف سرقت کلاهبرداری وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اکبر طبری مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران

کینه خونین، کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت.

بیست و هشتم فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران