Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، روز یکشنبه، 8 تیر ماه 99، ساعت 21 برای بار هفتم ، برنامه زنده اینستاگرامی در صفحه شخصی خود خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، یکشنبه، 8 تیر ماه 1399 ساعت 21 برنامه زنده اینستاگرامی با مخاطبان پیرامون " اهم اقدامات انجام شده در سال 98 " و همچنین پرسش و پاسخ با مخاطبان از طریق صفحه شخصی خود به نشانی sm_ sadri خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این اعلام، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هفتمین ارتباط برخط خود را در سال جاری با مخاطبان به منظور تعامل نزدیک با آنان ، در خصوص اهم اقدامات انجام شده در سال 98 ، روز یکشنبه، 8 تیر ماه سال 99 ساعت 21 از طریق صفحه شخصی خود به نشانی sm_ sadri پخش زنده اینستاگرامی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران زنده اینستاگرامی مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران