Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:13:32 GMT

نخستین انتظار مردم از وکلای ملت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۹۰۶۲

نخستین انتظار مردم از وکلای ملت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پرداختن به مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم را اولین انتظار مردم از مجلس یازدهم دانست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم  امروز در نخستین نشست مشترک با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف تأکید کرد و  اظهار داشت: همدلی و صمیمیت میان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مایه امیدواری به حل مشکلات است و مسئولان اجرایی استان هم باید در این زمینه با وکلای ملت بیش از پیش تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز گفت: مجلس باید با اقدامات کارشناسی، مشکلات اصلی مردم را شناسایی و برای حل آنها چاره‌اندیشی کند

وی همچنین پرداختن به مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم را اولین انتظار مردم از مجلس یازدهم دانست و گفت: مجلس باید با اقدامات کارشناسی، مشکلات اصلی مردم را شناسایی و برای حل آنها چاره‌اندیشی کند.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه مجلس امام جمعه تبریز اقتصاد معیشت مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز وکلای ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت و گوبا باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس گفت:بنده به عنوان یک فعال سیاسی از مردم کشور تقاضا می‌کنم که با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات نمایندگان را با قدرت راهی خانه ملت کنند تا آنها بتوانند حقوق مردم را قاطعانه پیگیری کنند.

وی افزود: انتخاب همه افرادی که وارد مجلس می‌شوند اهمیت بسزایی دارد چرا که با یک رأی وکلای ملت یه لایحه تصویب و یا یک وزیر استیضاح می‌شود. 

سروری ادامه داد: فرد فرد نمایندگان این توانایی را دارند که سرنوشت بودجه ساليانه را رقم بزنند لذا اکنون مشارکت در انتخاب پانزده درصد نمایندگان مجلس نقش بی بدیلی در آینده کشور دارد از طرفی نماینده‌ای که با رای بالا وارد مجلس می‌شود قدرت و کارایی بیشتری دارد.

مرحله دوم انتخابات مجلس جمعه این هفته  برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران