Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای حمایت از گزارشگران مردمی فساد در حال طراحی سازوکاری در مجلس هستیم که از تجربه‌های کشورهای موفق در این زمینه استفاده خواهد شد.

محمود عباس‌زاده مشگینی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: برای حمایت از گزارشگران مردمی فساد در حال طراحی سازوکاری در مجلس شورای اسلامی هستیم که از تجربه‌های کشورهای موفق در این زمینه استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش مردم از فساد روشی مؤثر و مطلوب برای نظارت بوده که می‌توان با پیگیری این گزارش‌ها و تبدیل آن به سند حقوقی توسط نهادهای نظارتی، گامی مهم در امر نظارت و مبارزه با فساد برداشت.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته ضمن تشویق گزارشگران مردمی فساد و حمایت از آن‌ها، باید به این نکته نیز توجه کنیم که این گزارشگری نباید به روند قانونی سرمایه‌گذاری در کشور لطمه‌ای وارد نماید.

عباس‌زاده همچنین با اشاره به برخی خصوصی‌سازی‌ها که دارای اشکال و تخلف بوده‌اند، گفت: در خصوصی‌سازی باید به اهلیت خریدار و نیز قیمت‌گذاری عادلانه توجه کرده و واگذاری‌ها را نیز از طریق بورس انجام داد تا حقوق مردم حفظ شود.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نماینده مردم مشگین شهر در مجلس بورس گزارشگران مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است