Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@20:49:54 GMT

کرونا در آب‌وفاضلاب تهران مشاهده نشد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۹۳۵۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با اشاره به اینکه طبق آزمایش های صورت گرفته در آب و فاضلاب تهران کرونا وجود ندارد گفت: ۳۰درصد مردم در آب پرمصرف هستند. ناطقان: محمدرضا بختیاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی روز گذشته بیش از ۳ میلیون متر مکعب آب توسط مردم تهران مصرف شده است اظهار داشت: از همه مردم عزیز می‌خواهیم که نسبت به مدیریت مصرف آب اقدام کنند چرا که این حجم مصرف رکورد ۵۰ سال اخیر را زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بختیاری با بیان اینکه طبق آزمایش‌های صورت گرفته هیچ گونه موردی از کرونا در آی و فاضلاب استان تهران مشاهده نشده است گفت: سلامت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا به هیچ عنوان کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از بهره برداری از تصفیه خانه فیروز بهرام در غرب تهران طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: برای این تصفیه خانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است که فاضلاب دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر را پوشش خواهد داد.

وی در خصوص مقدار آب ذخیره شده پشت سدها نیز عنوان داشت: امسال یک میلیارد و ۱۳۸ میلیون متر مکعب آب در پشت سدهای تهران ذخیره شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

بختیاری اظهار داشت: ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری یکی از اقدامات مثبت بوده است گفت از این طریق کم آبی بسیاری از روستاها جبران و کیفیت آب‌ها نیز افزایش یافته است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: کرونا ، آب ، فاضلاب ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا آب فاضلاب تهران آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • خرید دریچه فاضلاب چدنی در تهران | شرکت دانش بنیان ذوب ریزان
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند