Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:45:26 GMT

سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی آستارا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۹۴۴۱

سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی آستارا افتتاح شد

ایسنا/گیلان لحظاتی پیش، دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید دکتر بهشتی و دومین داروخانه شبانه روزی بندر مرزی آستارا به شکل رسمی و در حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین افتتاح این بخش اظهار کرد: تأمین زیرساخت‌های درمان دولتی حق مردم گیلان می باشد و در تلاش هستیم در آینده نزدیک بیمارستان‌های رازی، پورسینا، ۱۷شهریور، شهید نورانی تالش و امینی لنگرود را نیز به این دستگاه مهم و حیاتی مجهز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیرساخت های سلامت گیلان طی سال های گذشته نسبت به رشد استان‌های همجوار خود و همچنین نسبت به متوسط کشوری عقب مانده است، ادامه داد: رفع این عقب ماندگی ها با تلاش مستمر، بی منت و با تعامل مسئولان ملی ممکن می شود.

وی با بیان اینکه تجهیز بیمارستان های دولتی به دستگاه‌های تشخیص پزشکی پیشرفته، از بسیاری هزینه ها می کاهد، افزود: دستگاه مقطع نگاری رایانه ای مستقر در بیمارستان دولتی شهید بهشتی آستارا علیرغم اینکه تنها ۱۵ روز از زمان بهره برداری آن گذشته است، روزانه به ۱۰ تا ۲۰ نفر از بیماران خدمات ارائه می‌کند.

سالاری با اشاره به مرزی بودن شهرستان آستارا، خاطرنشان کرد: استقرار این دستگاه که در نصب آن خیران نقش مهمی را داشتند، در توسعه توریسم سلامت نیز می‌تواند نقش آفرین باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از تراکم جمعیتی و گردشگرپذیر بودن آستارا سخن گفت و تصریح کرد: در پی آن افزایش تروما جاده ای در کنار سایر سوانح و حوادث غیرمترقبه، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن یک نیاز مبرم منطقه به شمار می رفت که محقق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به مشخصات دستگاه سی تی اسکن نصب شده در آستارا، توضیح داد: این دستگاه ۱۶ اسلایس می باشد که برای خرید و نصب در مجموع ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با بهره برداری از این دستگاه، دومین داروخانه شبانه روزی آستارا که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای ۱۲ نفر به احداث شده است، به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748238

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول