Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا از پیروزی آرسنال مقابل شفیلد یونایتد بسیار خوشحال است.

طرفداری - آرسنال با شکست 1-2 شفیلد یونایتد، برای سی امین بار راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد. در همین راستا، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به سوالات بعد از بازی پاسخ داد.

به نقل از Football London، میکل آرتتا درباره پیروزی مقابل شفیلد یونایتد گفت:

بسیار از نتیجه بازی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا محل بسیار دشواری برای پیروزی است. باید به یاد داشته باشیم که 4 بازی خارج از خانه انجام دادیم. امروز بسیار از عملکرد و رویکرد تیم خرسندم.

آرتتا درباره مصدومیت داوید لوئیز در بازی امروز بیان داشت:

مچ پای او آسیب دید. فردا باید شرایط او بررسی شود.

سرمربی آرسنال درباره نیکولاس پپه گفت:

درباره اینکه پپه چه چیزهایی می تواند عرضه کند بسیار خوشحالم. از عملکرد امروز او هم خرسندم. می توانستید اقدامات دفاعی او را امروز مشاهده کنید. از گذشته از پپه خوشم می آمد. به نظرم او بازیکنی است که پتانسیل بسیار بالایی دارد. پپه باید در بازی ها تعیین کننده باشد.

بیشتر بخوانید: شفیلد یونایتد 1-2 آرسنال؛ دنی سبایوس ناجی توپچی ها شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شفیلد یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد