Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس کفت: امروز پنجمین خانه هلال در شیراز و در محل ستاد نمازجمعه شیراز افتتاح شد که علت آن نیاز اعضای زیاد جمعیت هلال احمر به کارها و فعالیت‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پنجمین خانه هلال در شیراز امروز با حضور جمعی از مسؤولین جمعیت هلال احمر فارس و ستاد نماز جمعه شیراز در مسجد شهدا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وجود 46 خانه هلال و 500 خانه داوطلب هلال احمر در استان فارس در این مراسم تفاهم‌نامه‌ای مابین هلال احمر فارس و ستاد نمازجمعه شیراز به منظور همکاری‌های بیشتر انعقاد شد. همچنین مسئولین هلال احمر با پرکردن فرم‌هایی به عنوان خادمیاران افتخاری حرم مطهر شاهچراغ(ع) معرفی شدند.

حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در استان فارس 46 خانه هلال و 500 خانه داوطلب هلال احمر داریم.

وی ادامه داد: امروز پنجمین خانه هلال در شیراز و در محل ستاد نمازجمعه شیراز افتتاح شد که علت آن نیاز اعضای زیاد جمعیت هلال احمر به کارها و فعالیت‌های فرهنگی است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس درمورد خانه هلال ستاد نمازجمعه شیراز تصریح کرد: علاوه بر روزهای جمعه که پشتیبانی امداد و نجات را در محل خانه هلال ستاد نمازجمعه خواهیم داشت، کلاس‌های آموزشی و دوره‌های آموزشی مجازی نیز در این خانه هلال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر یک سازمان عام‌المنفعه می‌باشد که سروکار آن با مردم است، بیان داشت: یکی از نقش‌های ما به عنوان حلقه‌ای می‌باشد که نیازمندان را به آنانی که توان کمک دارند، متصل می‌کنیم و این خانه هلال را ما درکنار حرم مطهر شاهچراغ(ع) افتتاح کردیم تا با مراجعه مردم بتوانیم کمک‌هایی به نیازمندان داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: تمام تلاشمان را خواهیم داشت تا نیروها حضور دائمی در این خانه هلال داشته باشند تا هم برای ستاد نمازجمعه و هم درکنار شاهچراغ ایفای نقش کنیم.

وی درپایان خاطرنشان کرد: ما کانون طلاب را نیز داریم که از ظرفیت طلاب در این خانه هلال کمال بهره را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس فارس خانه هلال شیراز مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ستاد نمازجمعه شیراز پنجمین خانه هلال خانه هلال افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر استان با آبگرفتگی در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت: در بازه زمانی مذکور شهرستان‌های استهبان، بختگان، خرامه، خنج، داراب، سپیدان، فراشبند، فسا، قیروکارزین، مهر، نی‌ریز، کوه‌چنار، ارسنجان، بیضا، رستم، شیراز، مرودشت، ممسنی و گراش درگیر آبگرفتگی بودند که امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی به ۱۳۲ خانوار کمک‌رسانی شد، شمار امدادرسانی را ۴۶۹ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۰ مورد تخلیه آب منزل در این مدت داشتیم، اما نکته حائز اهمیت این است که این‌ها آمار کمک به آبگرفتگی بوده است نه سیل و سیلی در استان نداشتیم.

درویشی از فعالیت ۲۸ تیم عملیاتی در این اقدامات خبر داد و گفت: ۳۲ نفر کادر و ۶۴ نفر کادر با ۱۹ خودرو به امدادرسانی در سطح استان پرداختند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس همچنین برخی اقلام توزیع شده را طی بازه زمانی مذکور اعلام کرد و گفت: نایلون ۴۶۲ کیلو، پتو ۳۲ عدد، بسته غذایی ۷۲ ساعته ۱۰۲ عدد، کنسرویجات ۱۱۴ قوطی و... از جمله اقلام توزیع شده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه