Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:56:12 GMT

دستگیری سارقان و زورگیران مسلح در دزفول

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۹۸۱۳

دستگیری سارقان و زورگیران مسلح در دزفول

با دستور دادستان شهرستان دزفول و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان ۱۳ نفر از سارقان مسلح در دزفول دستگیر شدند.

منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در پی گزارش چندین فقره سرقت مسلحانه و زورگیری با دستور ویژه و پیگیری مستقیم دادستانی بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری یک تیم عملیاتی منسجم از مامورین اداره آگاهی، نیروهای بسیج مقاومت و سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ۱۳نفر در قالب ۶ باند سرقت مسلحانه و زورگیری، سرقت به عنف طلاجات، کیف و موبایل قاپی، سرقت عنف موتورسیکلت و خودرو دستگیر شدند.

دادستان شهرستان دزفول گفت: در این عملیات افرادی که در ماه گذشته به نیروهای خدوم و جهادی حمله‌ور شده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند که بزودی پس از تکمیل تحقیقات، پرونده این سارقان جهت صدور حکم به دادگاه ارجاع خواهد شد.

محمدی خباز ادامه داد: متهمین در بازجویی‌های خود به زورگیری‌های مسلحانه خود در بلوار دانش، کوی آزادگان، مهر شهر و مطب پزشکان متخصص اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمین، تجهیزات پزشکی سرقت شده از مطب پزشکان، ۴ دستگاه خودرو شخصی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، دو تیغه قمه، دو تیغه چاقو، قطعات خودرو و موتورسیکلت و موبایل کشف شد.

محمدی خباز بیان کرد: از هیچ برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم دریغ نخواهیم کرد.
 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری آگاهی دزفول سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟