Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، از ساعت 21 امشب تیم پیکان تهران با هدایت عبدالله ویسی میزبان یحیی گل محمدی و شاگردانش است.

پیکان با 15 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی است و پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف نسبت به دیگر رقبا صدرنشین رقابت ها است.

ضمن اینکه جهت دریافت آخرین اخبار لیگ برتر و اطلاع از نتایج سایر بازی‌های امشب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب دو تیم برای این دیدار به شرح زیر است؛

پیکان: وحید شیخ ویسی،علی حمودی،دانیال ماهینی،حجت حق وردی،محمد ستاری،امیرحسین کریمی،حسین پورامینی،سعید واسعی،فراز امامعلی،شهریار مغانلو و جابر انصاری

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند،شجاع خلیل زاده،محمدحسین کنعانی زادگان،محمد نادری،مهدی شیری،احمد نوراللهی،امید عالیشاه،کمال کامیابی نیا،علی علیپور،وحید امیری و سیامک نعمتی

برای دریافت آخرین اخبار از حواشی و اتفاقات این دیدار، این خبر را تازه‌سازی کنید.

351 / 351 پرسپولیس پیکان عبدالله ویسی یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس پیکان عبدالله ویسی یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده