Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی باشگاه آژاکس احتمال خروج برخی از شاگردان خود را تائید کرد.

طرفداری - اریک تن هاخ، سرمربی باشگاه آژاکس راجع به آینده برخی از بازیکنان خود از جمله دونی فن ده بیک، آندره اونانا و نیکولاس تاگلیافیکو صحبت می کند.

به گزارش Het Parool، شایعاتی پیرامون انتقال دونی فن ده بیک به منچستریونایتد و رئال مادرید منتشر شده است و همچنین آینده آندره اونانا و نیکولاس تاگلیافیکو نیز در آژاکس نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش برخی از بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات آتی کاهش خواهد یافت

پنجره نقل و انتقالاتی از ماه آگوست آغاز خواهد شد. اکنون لیگ های بزرگ بازی های خود را آغاز کرده اند، بنابراین گردش مالی باشگاه ها حفظ خواهد شد. ارزش برخی از بازیکنان کاهش اندکی خواهد داشت اما ارزش نقل و انتقالاتی آن ها کاهش زیادی نخواهد داشت. برخی از بازیکنان با توجه به عملکرد و جاه طلبی هایی که دارند، خواهان ترک باشگاه خود هستند و تعدادی از بازیکنان ما نیز قصد انتقال به باشگاهی در خارج از کشور (هلند) را دارند. با آندره اونانا، فن ده بیک و نیکولاس تاگلیافیکو توافقاتی حاصل شده است اما باید مشاهده کرد که آیا ارزش واقعی بازیکنان در بازار نقل و انتقالاتی کاهش پیدا کرده است یا خیر. اونانا و فن ده بیک می توانند تا یک سال دیگر در اینجا بمانند اما در رابطه با انتقال تاگلیافیکو با توجه به سنی که دارد، شرایط فرق می کند.

بسیاری از رسانه ها انتقال سرجینیو دست را به بایرن مونیخ محتمل می دانند. تن هاخ در رابطه با وضعیت او می گوید:

فقط می توانم با او راجع به دلیل ترک آژاکس صحبت کنم. اگر من نتوانم او را برای ماندن متقاعد کنم و اگر مبلغ مناسبی برای او پرداخت شود، نمی توانم احتمال خروج او از آژاکس را رد کنم. به طور کلی، اگر از آمادگی لازم برخوردار هستید، باید گام بعدی خود در فوتبال را در خارج از کشور (هلند) بردارید. اگر بازیکن خیلی جوانی باشید، احتمال شکست در خارج از کشور وجود دارد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برخی از بازیکنان فن ده بیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد