Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:57:44 GMT

گزارش زنده: شاهین‌بوشهر 0 نفت مسجد‌سلیمان 0

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۰۸۰

گزارش زنده: شاهین‌بوشهر 0 نفت مسجد‌سلیمان 0

تیم های شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان با انگیزه های متفاوتی برابر هم صف آرایی کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاهین بوشهر که در هفته های انتهایی منتهی به تعلیق لیگ نتایج خوبی کسب کرد و از 5 بازی 10 امتیاز به حساب خود واریز کرد تا یک رتبه در جدول رده بندی پیشرفت کند و بالاتر از پیکان رتبه پانزدهم را در اختیار بگیرد، پس از نزدیک به 4 ماه تعطیلی بار دیگر راهی میدان خواهد شد ولی اینبار بدون میشو و هدایت تیم برعهده مهرداد کریمیان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال انگیزه های این تیم تغییری نکرده و فرار از منطقه سقوط هدف اصلی شاگردان کریمیان در این دیدار خانگی خواهد بود. در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان علیرغم تمام مشکلات مالی با مهدی تارتار نتایج بسیار قابل قبولی کسب کرده و اعضای تیم همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی برای خودشان متصور هستند. این تیم که اکنون با 28 امتیاز رتبه هشتم جدول رده بندی را در اختیار دارد، خطر سقوط تهدیدش نمی کند با خیال راحت و استرس کمتری مقابل میزبانش بازی می کند.

 

شاهین شهرداری بوشهر - نفت مسجد سلیمان؛ ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر.
تیم داوری: حسن اکرمی - فرهاد مروجی - میلاد قاسمی دماوندی - محمدرضا تارخ؛ ناظر: یدالله جهانبازی.

 

 ترکیب شاهین بوشهر:


ابوالفضل درویش وند، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، بهروز نوروزی فرد، ابوالفضل رزاق پور، میثم دورقی، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات و بهمن سالاری.

سرمربی: میشو ( مهرداد کریمیان دستیار میشو در این دیدار به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت می نشیند).


ترکیب نفت مسجد سلیمان:


حبیب فرعباسی-حامد نورمحمدی، علیرضا نقی زاده، صادق صادقی، میثم نقی زاده، مجید عبدی، سجاد ملکی، پیام ملکیان، مهدی زبیدی، آرمان قاسمی و میرهادی میرجوان.

سرمربی: مهدی تارتار

 

 

حاشیه ها:


*میشو سرمربی کروات تیم فوتبال شاهین در این دیدار حضور ندارد و به دلیل ویروس کرونا به ایران نیامده؛ با این حال مدیرعامل شاهین می گوید این مربی به زودی به کشور باز خواهد گشت و هدایت سفیدپوشان شاهینی را به صورت مستقیم زیر نظر خواهد گرفت.
*دو بازیکن خارجی شاهین بوشهر هنوز شرایط بازگشت به ایران را پیدا نکرده اند ولی به بازی بعدی مقابل پرسپولیس می رسند.
*پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشتگان بیماری کرونا برگزار شد.
* تیم نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی عدیده ای دست به گریبان است.

 

نفت مسجد سلیمان شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان شاهین شهرداری بوشهر نفت مسجد سلیمان شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا

به گزارش ورزش سه، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ملوان در انزلی میزبان سایپا تهران است. قوهای سپید بازی مرحله گذشته خود را هم در شهر خودی برگزار کردند و حالا باید به مصاف دیگر تیم نارنجی‌پوش لیگ آزادگان یعنی سایپا بروند و از بخت خوبی برای صعود برخوردارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

در سمت مقابل سایپا تیمی است که دو فصل قبل به لیگ آزادگان سقوط کرد و این فصل هم نتوانسته شرایط مناسبی برای صعود داشته باشد. شاگردان مجتبی سرآسیایی با ۴۱ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ یک جای دارند و فاصله زیادی با چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر پیدا کرده‌اند تا به نظر امسال هم تیم نارنجی‌پوش تهرانی را لیگ برتری نبینیم.

???? مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛ جمعه 1403/02/07؛ ساعت 18:30
 ???? ورزشگاه سیروس قایقران انزلی
تیم داوری: مهرداد خسروی، هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی

ترکیب ملوان بندرانزلی
افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان