Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی  رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در اسفند سال گذشته تاکنون ۷۰۳۳ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند که ۶۲۹۳ نفر آن‌ها پس از بهبودی، ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بیمارستان‌های شهر کرمانشاه ۶۲ درصد کل بیماران مشکوک به کرونا استان را پذیرش کرده‌اند، گفت: بین بیمارستان‌های کرمانشاه، مرکز آموزشی درمانی فارابی با پذیرش ۱۲۰۷ بیمار- معادل ۱۷درصد- و مرکز گلستان با ۱۱۳۸ بیمار -معادل ۱۶ درصد- از بار بستری بیماران را برعهده داشته‌اند.

محمدی گفت: در شهرستان‌های استان نیز بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب با پذیرش ۸۲۷ نفر کار خدمت به ۳۰ درصد از کل بیماران بستری شده در شهرستان‌ها را برعهده داشته و پس از آن بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود با ۴۳۳ بیمار و بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر با ۴۲۰ بیمار در رده‌های بعدی هستند.

او اظهار کرد: همچنین بیمارستان‌های غیردانشگاهی نظیر بیمارستان‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی و تامین اجتماعی نیز به یاری دانشگاه آمده و روی هم رفته با پذیرش ۶۸۳ بیمار، حدود ۹.۸ درصد بیماران مشکوک به کرونا در استان را پذیرش کرده‌اند.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رمضان نژاد افزود: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود و پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی مرگ مغزی وی تأیید شد.
مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با موافقت خانواده وی کلیه‌ها و کبد این بیمار برای اهداء به بیماران نیازمند جداسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها