Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:06:55 GMT

دیدار شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۲۱۲

دیدار شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با هفته بیست و دوم لیگ برتر دو تیم شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان  از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

ابوالفضل درویش وند، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، بهروز نوروزی فرد، ابوالفضل رزاق پور، میثم دورقی، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات و بهمن سالاری ترکیب شاهین بوشهر را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب فرعباسی-حامد نورمحمدی، علیرضا نقی زاده، صادق صادقی، میثم نقی زاده، مجید عبدی، سجاد ملکی، پیام ملکیان، مهدی زبیدی، آرمان قاسمی و میرهادی میرجوان برای نفت مسجدسلیمان به زمین آمد‌ه‌اند.

میشو سرمربی کروات تیم فوتبال شاهین در این دیدار حضور ندارد و به دلیل ویروس کرونا به ایران نیامده؛ با این حال مدیرعامل شاهین می‌گوید این مربی به زودی به کشور باز خواهد گشت و هدایت سفیدپوشان شاهینی را به صورت مستقیم زیر نظر خواهد گرفت.

دو بازیکن خارجی شاهین بوشهر هنوز شرایط بازگشت به ایران را پیدا نکرده اند، ولی به بازی بعدی مقابل پرسپولیس می‌رسند.

پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشتگان بیماری کرونا برگزار شد.

نفت مسجد سلیمان با ۲۸ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و شاهین با ۱۶ امتیاز، پانزدهم است.  

خبر در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر شاهین بوشهر نفت مسجدسلیمان ویروس کرونا شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و به شهادت رساندن نمازگزاران را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) شهرستان «گذره» ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد را محکوم کرد.

سفارت ایران با درخواست برای شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت، افزود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

این حمله تروریستی شب گذشته (10 اردیبهشت) در شهرک محمدیه که به‌ نام شهرک اندیشه نیز یاد می‌شود، رخ داد و دو مهاجم مسلح نمازگزاران را هنگام خروج از مسجد هدف قرار دادند.

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هراتتدابیر ویژه امنیتی طالبان برای محافظت از علمای شیعه افغانستانرسانه افغان مدعی شد؛ دستگیری افراد مرتبط با ترورهای علمای شیعه در هرات

در این حمله 6 نفر شامل چهار مرد، یک کودک و یک زن شهید و دو نفر زخمی شده‌اند. حجت الاسلام جاوید که امام جماعت مسجد بود نیز به جمع شهدا پیوست.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد