Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:55:03 GMT

شیخ ویسی دروازه بان محبوب علی علیپور

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۲۴۱

وحید شیخ ویسی بار دیگر با اشتباه خود باعث شد تا پرسپولیس و البته علی علیپور به گل دست یابند.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان پیکان که در این فصل با انتقادات زیادی بابت نمایش نه چندان موفق خود در ترکیب این تیم مواجه بود و حتی این موضوع باعث شد تا این تیم در نقل و انتقالات زمستانی آرام هایراپتیان را از ارمنستان به خدمت بگیرد، بار دیگر با اشتباه خود باعث شد تا سرخپوشان به گل دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شیخ ویسی که در فصل گذشته و در استادیوم آزادی نیز با اشتباهی باورنکردنی باعث شده تا علی علیپور از زاویه بسته موفق به باز کردن دروازه این تیم شود، اینبار در شهر قدس نیز یک گل تقدیم مهاجم فرصت طلب یحیی گل محمدی کرد. در حالیکه ضربه سر نه چندان قدرتمند علی پور دقیقا به جایی زده شد که شیخ ویسی در آنجا حضور داشت اما آغوش نامطمئن این دروازه بان باعث شد تا توپ به دروازه بغلطد و عبدالله ویسی که همواره توجه زیادی به گلرهای تیمش دارد، با حسرت بزرگی مواجه شود.

 

علیپور با این گل البته هشت گله شد و جایگاه خود در جدول گلزنان را ارتقا بخشید و امیدوار است بتواند در ادامه در این کورس به شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر 10 گله نزدیک شود.

وحید شیخ ویسی علی علیپور پرسپولیس تهران پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید شیخ ویسی علی علیپور پرسپولیس تهران پیکان علی علیپور باعث شد شیخ ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!