Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@01:24:39 GMT

استارت درخشان علیپور با گل شماره 67 (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۳۱۸

علی علیپور با گلزنی در مقابل پیکان هشت گله شد و تیمش را پیش انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در حالی دنبال می‌شود که شاگردان یحیی گل محمدی حملات پر دامنه و زیادی را روی دروازه پیکان انجام دادند و سرانجام موفق شدند با ضربه سر تماشایی علی علیپور به گل برسند. علیپور که در طول فصل 7 گل زده بود، پیش از گل یک بار امید عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار داد اما کاپیتان پرسپولیس با بدشانسی نتوانست دروازه شیخ ویسی را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


چند دقیقه بعد سانتر سیامک نعمتی از سمت راست پس از عبور از مدافعان پیکان روی سر علیپور نشست و مهاجم شماره 70 با هدِ محکم خود که البته زاویه چندانی نداشت، دروازه شیخ ویسی را تهدید کرد که با اشتباه این دروازه بان، توپ تبدیل به گل شد و سرخپوشان اولین گل خود بعد از چهار ماه تعطیلی فوتبال را به ثمر رساندند.


این هشتمین گل علی علیپور بود که او را در کنار مهدی ترابی قرار داد. وی همچنین دو گل در لیگ قهرمانان و دو گل در جام حذفی به ثمر رسانده و در مجموع آقای گل این فصل قرمزها به حساب می‌آید. ستاره خط حمله پرسپولیس در ادامه نیز فرصت گلزنی داشت اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 


علیپور پیش تر در لیگ هفدهم و هجدهم در ورزشگاه شهر قدس به پیکان گلزنی کرده بود که دبل در لیگ هفدهم برای هواداران خاطره انگیزتر بود. او دو زیرپوش مختلف را داشت که همین موضوع باعث جلب توجه شد. همچنین این ششمین گل علیپور به پیکان بود که رکورد ویژه ای برای مهاجم گلزن سرخپوشان به حساب می‌آید. این شصت و هفتمین گل علیپور با پیراهن پرسپولیس نیز به حساب می‌آید.

 

 

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!

رئیس شبکه ۳ سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران بوده، برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان دور نماند و تصویرش به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی تمایلی به انجام مصاحبه نداشت و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

منع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!