Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئال بارسلونا لالیگای اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون چند ماه پیش در برنامه فوتبال برتر استقلال را در حالیکه شرایط خوبی نداشت مدعی قهرمانی معرفی کرد و حالا در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ اظهارت جالبی را درباره شانس قهرمانی لیگ مطرح کرده است.

به گزارش خبرورزشی، مهاجم تیم ملی در تماسی تصویری با یکی از رسانه‌های داخلی در این خصوص گفت: زمانیکه در برنامه میثاقی بودم آنجا بود که گفتم استقلال مدعی قهرمانی است و این تیم واقعا خیلی بازیکن ندارد اما داخل تیمشان را نگاه می‌کردم می‌دیدم که درون تیم دیسیپلین دارند. مربی‌ای دارند که خیلی با دیسیپلین است و کاپیتان من بوده و می‌دانم داخل زمین چگوه رفتار می‌کند و این به استقلال خیلی کمک می‌کند به خاطر همین مطمئن بودم که می‌توانند با آقا جواد موفق باشند.

سردار آزمون درباره نتیجه بازی استقلال و ‌ذوب‌آهن بیان کرد: من نیمه دوم را دیدم و توپ کاملا دست استقلال بود. ذوب‌آهن هم موقعیت‌هایی داشت اما فکر می‌کنم استقلال مستحق سه امتیاز بود چون در نیمه دوم خوب کار کرد.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه از بین استقلال و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، تصریح کرد: هرکدام که لایق‌ قهرمانی است باید قهرمان شود؛ چه استقلال، چه پرسپولیس و چه تراکتور.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904079

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها