Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست کرونای حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی مثبت اعلام شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ در پی بروز علائم بالینی بیماری کرونا در حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله سیستانی، با تشخیص پزشکان از ایشان تست کرونا به عمل آمد، که نتیجه آن امروز مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری های خبرنگار شفقنا نشان می دهد ایشان تحت درمان قرار گرفته و خوشبختانه عوارض بیماری  شدید نیست و پزشکان اظهار امیدواری کرده اند که با دعای خالصانه مومنین و مردم خیر اندیش و طی دوره درمان، ان شاء الله بهبودی عاجل و کامل برای ایشان حاصل شود.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی و از شخصیت های برجسته مذهبی و فرهنگی است که نهادهای فرهنگی  مذهبی پرشماری به دست ایشان تاسیس و منشاء خدمات بزرگ و ابتکاری مذهبی و مردمی در ایران و بسیاری دیگر از کشورهای منطقه و جهان بوده اند. تاکید  بر فرهنگ اعتدال و گفت و گوی بین دینی و بین فرهنگی و جذب تمام سرمایه های دینی به منظور صیانت سرفرازانه از مکتب اهل بیت علیهم السلام  از سلوک و تاکیدات این شخصیت برجسته ی مذهبی است.

منبع:شفقنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی در جلسه مشترک اداره اوقاف و امور خیریه استان با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: عملی کردن تفاهم نامه مشترک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در چند بحث تعریف شده که بحث اول مرمت و بازسازی بناهای تاریخی به خصوص مساجد تاریخی، امامزاده‌ها و… می‌باشد که در سطح استان وجود دارد و بالغ بر ۳۰۰ اثر نیز در این حوزه به ثبت ملی رسیده که امید است بتوانیم به صورت مشترک این آثار را مرمت و بازسازی کرده و تحویل مردم و گردشگران دهیم.

وی ادامه داد: بحث دوم برگزاری تورهای گردشگری مذهبی و تعریف مسیرهای گردشگری مذهبی استان است که با توجه به وجود چشم اندازهای مذهبی به ویژه امامزاده‌هایی که در استان وجود دارد بتوانیم این مسیرها و این تورها را به خوبی تعریف کرده و در اختیار گردشگران ورودی استان دهیم‌.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: بحث سوم راه اندازی موزه وقف، قرآن و کتابت استان آذربایجان شرقی است که برای اولین بار قرار است در سطح کشور انجام شود که با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در محل مسجد کبود تا پایان تابستان سال جاری برنامه ریزی شده تا انجام شده و به پایان برسد.

حجت الاسلام حسینی همچنین پیگیر ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری بعنوان اولین باغ مزار ایران شد تا با ثبت آن هم موقوفه احیا شده و هم مجموعه برای گردشگری ایجاد گردد.

حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این جلسه افزود: مولدسازی و استفاده بهینه از بناهای تاریخی موقوفه استان یکی دیگر از موضوعات اساسی است که در این راستا بسته‌های سرمایه گذاری برای پروژه تاریخی استان تعریف شده که در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت تا تبدیل به یک کاربری‌های فرهنگی گردشگری مرتبط با موضوعات فعالیت حوزه همچون هتل بوتیک، رستوران‌های سنتی و مراکز عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی استان شوند در این خصوص مصوب شد تا ۵ پروژه از جمله کاروانسرای جمال آباد شهرستان میانه، کاروانسرای الخرج، حمام میلان و حمام شنب غازان به صورت مشترک تعریف بسته شود تا در اختیار سرمایه گذاران قرار بگیرد.

کد خبر 6097646

دیگر خبرها

  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند