Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری درخصوص قیمت ارز و جزئیات معاملات مسکن در خردادماه، نرخ خرید و فروش سکه در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:06 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۹۷۱

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری درخصوص قیمت ارز، قیمت خرید و فروش طلا و سکه، وجود دام مازاد در دامداری ها و جزئیات معاملات مسکن در خرداد ماه در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دعوت از اردکانیان برای حضور در مجمع نمایندگان خوزستان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از دعوت وزیر نیرو برای حضور در مجمع نمایندگان استان خوزستان برای ارائه گزارش‌هایی در خصوص وضعیت آب استان خوزستان خبر داد.


نرخ طلا و سکه در ۸ تیرماه

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: سکه طرح جدید با قیمت ۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص در ۸ تیرماه

شاخص بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۸ تیر ۹۹ با رشد بیش از ۲۵ هزار واحدی روبرو شد.

نرخ خرید و فروش ارز در ۸ تیر ۹۹

نرخ خرید و فروش دلار امروز ۸ تیر ۹۹ نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت همراه بوده است.

آخرین جزئیات معاملات مسکن در خرداد ماه

قیمت خرید و فروش یک متر آپارتمان در خرداد ماه نسبت به سال قبل با رشد ۴۲ درصدی روبرو بوده است.

مالکان خودرو پس از فرایند دوگانه سوز کردن نسبت به دریافت گواهی سلامت اقدام کنند

رییس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین گفت: گواهی سلامت در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

وجود ۲۰۰ هزار راس دام مازاد در دامداری‌های کشور

دبیر شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: درحال حاضر ۲۰۰ هزار راس دام سنگین وزن در دامداری‌های کشور روی دست دامدار باقی مانده است.

 

بیشتر بخوانید: فرار سرمایه از بخش برق با تثبیت نرخ آمادگی از سوی وزارت نیرو/۲۴ درصد خانوار‌های شهری اجاره‌نشین هستند


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران خبرگزاری میزان خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با روند کاهشی ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی در کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. معامله‌گران از بین رفتن التهابات سیاسی و ارزپاشی سیاست‌گذار را دلیل افت پلکانی بازار ارز می‌دانند. روز پنجشنبه تتر با دلار در یک کانال معامله شد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار امروز با کاهش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی به کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. افت قیمت اسکناس آمریکایی از ابتدای هفته اخیر پیوسته ادامه داشت و با نوسانات محدود کاهش پلکانی را تجربه کرد.

در تعادل عرضه و تقاضا، دلار کاهشی شد

معامله‌گران در روزهای اخیر عرضه و تقاضا را در تعادل عنوان کردند. آنها از بین رفتن ریسک‌های سیاسی را در کنار ارزپاشی سیاست‌گذار دلیل روند نزولی قیمت دلار در هفته نخست اردیبهشت می‌دانند.

در یک هفته اخیر اخباری مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران از سوی برخی مقامات آمریکایی مطرح شد؛ اما معامله‌گران معتقدند بازار ارز در سال‌ها و ماه‌های گذشته به طور پیوسته این اخبار را به خود دیده و از آنها تاثیر نگرفته است. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند آنچه قیمت دلار را تعیین می‌کند بخش‌نامه و دستور و تهدید نیست. اثر رشد نقدینگی و تورم مهمترین دلیل هر بازاری برای رشد قیمت‌هاست.

درهم آماده تغییر کانال شد

قیمت درهم امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با کاهش ۱۴۰ تومانی به پله‌ نخست کانال ۱۷ هزار تومانی برگشت و با رقم ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۴۵۰ تومانی همپای دلار ارزان شد و با رقم ۶۳ هزار و ۹۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی با رقم ۷۹ هزار و ۴۰۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو کاهش محدود ۵۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۸ هزار و ۴۰۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته افزایش‌های قابل توجهی داشتند و در کریدور ۴۰ هزار تومانی یک کانال صعود کردند؛ اما امروز تغییر قیمت نداشتند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و با همان رقم روز چهارشنبه عرضه شد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899635

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳