Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@15:55:26 GMT

طرز تهیه کیک تریلیچه یک دسر دلپذیر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۷۳۳

طرز تهیه کیک تریلیچه یک دسر دلپذیر

در مطلب زیر طرز تهیه کیک تریلیچه را آموزش می‌دهیم.

مواد لازم:

تخم مرغ ٥ عدد
آرد یک و نیم لیوان
وانیل کمى
بکینگ پودر ٢ ق غ
شکر ١ لیوان سر خالى

طرز تهیه:

تخم مرغ وانیل و شکر را با همزن مى زنیم تا پفى و کشدار بشه آرد و بگینگ پودر الک شده را کم کم اضافه کرده و با لیسک هم مى زنیم تا یکدست بشه بعد داخل قالب چرب شده ریخته داخل فر از قبل گرم شده با حرات ١٧٠ به مدت ٤٠ دقیقه مى پزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براى شربت شیر ٣ لیوان شیر را با ٤ ق غ شکر و یک بسته خامه ٢٠٠ گرمى مخلوط کرده روى حرارت گذاشته تا شکر حل بشه بعد حرارت را خاموش کرده و کنار مى گذاریم.

براى سس کاراملى ١ لیوان شکر را روى حرارت ملایم میگذاریم تا شکر آب بشه وقتى آب شد و کاراملى شد ٥٠ گرم کره را اضافه مى کنیم و مرتب هم مى زنیم تا یکدسته بشه بعد یک پاکت خامه ٢٠٠ گرمى اضافه مى کنیم و هم مى زنیم تا یکدست بشه.

وقتى کیک پخت و از داغى افتاد کیک را سوراخ سوارخ کرده و شربت شیر را روى کیک ریخته و به مدت ٤ الى ٥ ساعت داخل یخچال گذاشته بعد خامه قنادى فرم گرفته را روى کیک مى مالیم بعد روى خامه سس کارامل خنک شده را مى ریزیم و به دلخواه تزیین مى کنیم من روى سس کارامل با خامه صبحانه تزیین کردم.

منبع: rangiiin cake

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه کیک دسر سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس مرغ (سالامی) توسط آشپز آلمانی (فیلم) طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم) طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی
  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی + طرز تهیه
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • طرز تهیه چیز کیک نسکافه، خوشمزه و دلپذیر (فیلم)