Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم ضمن انتشار رشته‌ توئیتی، مطلبی را درباره اهمیت اقتصاد دیجیتال و تحول آن در وضعیت معیشتی مردم منتشر کرد و نوشت:

‏" ۱/ دغدغۀ مجلس تنها و تنها پیگیری مسائل مردم است. دعوت افتتاح مرکز داده را پذیرفتم، چون معتقدم ⁧ اقتصاد دیجیتال⁩ واقعیتی است که می‌تواند تحولی شگرف به نفع وضعیت اقتصادی مردم ایجاد کند و این طرح از گام‌های ابتدایی تامین زیرساخت‌های آن تحول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲/ اینکه ما نتوانسته‌ایم برخلاف برخی کشورها، از سهم ۵ درصدی اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی فراتر رویم نتیجه بی‌توجهی سیاستگذاران و آماده نبودن مجریان برای تحول است؛ وگرنه نیروی انسانی به‌روز، توانمند و با انگیزۀ ما می‌تواند «چرخش به سمت اقتصاد دیجیتال» را با قدرت رقم بزند."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف مجلس یازدهم اقتصاد دیجیتال اقتصاد دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات درباره اعطای وام به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«با توجه به آئین نامه «حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال» اعطای وام به کسب و کار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی فعال روی سکو‌های داخلی مشمول انجام می‌شود.

مبلغ این وام حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۵/۳۳ و ۶ ماه تنفس خواهد بود. مشمولان فعال در این بخش از اقتصاد دیجیتال می‌توانند به سایت https://۱۶۴۹.ir مراجعه برای دریافت این وام اقدام کنند.

امیدوارم این اقدام، زمینه ساز دریافت خدمات مورد نیاز مردم بر بستر سکو‌های داخلی و افزایش رضایتمندی ایشان را فراهم کند.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • اعطای وام به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است