Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان از برگزاری استارت آپ مبارزه با مواد مخدر در پایان تیرماه خبر داد و از تمامی سمن ها خواست تا در این استارت اپ شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان : اعضا مجمع جوانان استان گلستان به منظور افزایش همکاری دوجانبه و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با محمود روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ابتدا صادق خسروی رئیس مجمع جوانان گلستان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ساز و کار طرح های سمن های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان به لزوم همکاری همه جانبه تمامی دستگاه ها در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

وی همچنین در خصوص همکاری مجمع جوانان و سمن های مردم نهاد ورزش و جوانان استان با این شورا اعلام آمادگی کرد.

در ادامه محمود روحانی فر ضمن خوشامدگویی به مجمع جوانان اظهار کرد: یکی از مزیت های سمن های مردم نهاد جوانان غیر سیاسی و بی حاشیه بودن آنان میباشد که این موضوع کاملا با ماهیت سمن های مردم نهاد تناسب دارد.

وی تاکید کرد: سمن ها بایستی سعی کنند به رسالت اصلی خود نزدیک و از اینکه پیمانکار اجتماعی باشند دوری کنند.

روحانی فر گفت: امادگی لازم برای همکاری با تمام دستگاه هایی که به سمن های مردم نهاد مجوز فعالیت میدهند را داریم و از طرح های خلاقانه در امر پیشگیری و مبارزه با موادمخدر با روی باز استقبال خواهیم کرد.

وی همچنین از برگزاری استارت آپ مبارزه با مواد مخدر در پایان تیرماه خبر داد و از تمامی سمن ها خواست تا در این استارت اپ شرکت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان مبارزه با مواد مخدر سمن های مردم نهاد مجمع جوانان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر