Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نشست مقرر شد از طرف بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) این بسته های معیشتی جهت آسیب دیدگان کرونا در ایلام توزیع شود.

همچنین در نشست شورای استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) حکم انتصاب محمد کریم رحیمی به عنوان دبیر جهادی در استان ایلام ابلاغ شد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه یکشنبه در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد اجتماعی احسان و ابراز رضایت از نحوه برگزاری و اجرای مرحله اول رزمایش، خواستار تداوم اقدامات ویژه این ستاد در ارتقای سطح معیشت اقشار محروم استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بنیاد اجتماعی احسان در استان ایلام با توجه به مشکلات معیشتی مردم به ویژه در وضعیت کنونی شیوع کرونا باید کمک های معیشتی را برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در نظر بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به کمبودهایی که در بازار وجود دارد، گفت: به منظور جلوگیری از التهاب و آرامش بازار سهمیه اقلام معیشتی استان به صورت تدریجی بین نیازمندان توزیع شود.

دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان نیز در این نشست گفت: در راستای برنامه ریزی و انجام مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان جهت توزیع بسته های پروتئینی بین جامعه هدف، در جلسه شورای استانی مصوب شد، بمنظور حفظ آرامش بازار و جلوگیری از التهاب احتمالی، سهمیه استان با تاخیر یک هفته ای و بصورت تدریجی تامین شود.

محمد کریم رحیمی افزود: هم اکنون ۲۲ تن مرغ خریداری شده بین شاغلین و کارگران صنوف آسیب دیده از کرونا و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

وی سهمیه اقلام معیشتی بنیاد اجتماعی احسان در استان را ۳۵ هزار بسته اعلام کرد و گفت: در مرحله نخست ۶ هزار بسته توزیع می شود که از این میزان سه هزار بسته جهت مشاغل آسیب دیده از کرونا در اختیار شورای اصناف، بازاریان ایلام قرار می گیرد و ۴۰۰ بسته نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری اختصاص می‌یابد و به مابقی صنوف نیز ۲۰۰ بسته تعلق خواهد گرفت.

رحیمی ادامه داد: سه هزار بسته باقیمانده نیز بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

در این نشست در خصوص نحوه تقسیم سایر بسته ها بین جامعه هدف و مناطق حاشیه شهر سهمیه شهرستانها گروه های جهادی، سمن ها،خیریه ها، هیات های مذهبی و فعالان اجتماعی بررسی های مقتضی معمول و تصمیم نهایی اتخاذ شد.

همچنین در این نشست از برگزاری جلسات هماهنگی با مدیر کل جهاد کشاورزی استان و رییس اتاق اصناف استان در خصوص توزیع اقلام معیشتی خبر داده شد.

برچسب‌ها ایلام بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امام جمعه ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره امام جمعه ایلام ایلام بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره امام جمعه ایلام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آسیب دیده از کرونا هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند