Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با پرسپولیس اظهار داشت: این بازی می‌شد مساوی تمام شود اما نوع رفتار ما غیر حرفه‌ای بود که زیبنده تیم ما نیست. من بابت این نوع بازی متاسف هستم ولی امیدوارم هفته‌های آتی این مشکلات را درست کنیم.پرسپولیس حرفه ای رفتار کرد و سروته جدول نشاندهنده قدرت این تیم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اظهار نظر گل محمدی پیرامون بازی خوب پیکان گفت: اگر یک خارجی بازی را می‌دید نمی‌دانست که این 2 تیم در صدر و قعر جدول هستند.ما در تعطیلات چند بازی دوستانه انجام دادیم و طوری کار کردیم که تیممان روحیه برد پیدا کند حتی  در بازی با شهرخودرو که دوستانه انجام دادیم در دقیقه 90 گل زدیم و بازی را بردیم اما باید بدانیم که چرا وقتی گل می خوریم دوباره شیرازه تیم از بین می رود. بازیکنان من قابل احترام هستند ولی از نظر روحی و روانی باید تیم را درست کنیم.

ویسی در خصوص عملکرد ضعیف شیخ‌ویسی در این دیدار عنوان کرد: هفته گذشته که با همکارانم حرف می زدم گفتم که همه شرایط خوبی دارند به جز چهار دروازه بان تیممان. در هفته گذشته هر 4 گلر ما خوب نبودند، می‌خواستم از علیرضا رضایی استفاده کنم ولی ترسیدم به خاطر جوانی‌اش شوک به او وارد شود.به خاطر همین مشکل با گلرهای تیم صحبت کردم و در نهایت از شیخ ویسی استفاده کردیم اما واقعا از این بابت متاسف هستم ولی سعی می‌کنم از نظر روحی و روانی آنها را درست کنم.

وی  در خصوص اعتراضی که به داور بازی داشت گفت: در آن صحنه واقعا حرکت بازیکن ما خطا نبود، شاید رفتار من زیبنده نبود و من این را قبول می‌کنم،  متاسف هستم که به داور اعتراض کردم اما واقعا در آن صحنه بازیکن ما خطا نکرد و حتی می‌توانست تک به تک شود.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه پرسپولیس را چگونه دید یادآور شد: کرد: من خودم پرسپولیس را در حد یک قهرمان ندیدم ولی یک تیم قهرمان حتما نباید زیبا بازی کند و فقط کافی است 3 امتیاز را بگیرد.آنها امروز حرفه‌ای تر عمل کردند و از فرصت‌های خود استفاده کرده و بازی را بردند.

وی در خصوص اینکه اسکوچیچ مسابقه امروز را از نزدیک تماشا می‌کرد عنوان کرد: دست سرمربی تیم ملی درد نکند که بازی‌ها ما را هم می‌بیند، امیدوارم که در مسابقات با تلاش بازیکنان و کادر فنی بتوانیم نتایج لازم را برای صعود به جام جهانی کسب کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند تیمش از نظر بدنی نسبت به پرسپولیس کم آورد خاطرنشان کرد: اصلا،ما بدنی اصلا عقب نبودیم و حتی پرسپولیسی ها روی زمین افتادند اما ما سرپا بودیم. مهم رفتار ما بود که 28 دقیقه در نیمه دوم حمله کردیم اما در دقیقه 29 گل خوردیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیکان تهران عبدالله ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!

به گزارش ورزش سه، محمد صلاح با به ثمر رساندن 24 گل در 40 بازی، بهترین گلزن لیورپول در این فصل است، اما اخیراً و همزمان با نتایج سینوسی این تیم، از هدر دادن موقعیت ها به طرز محسوسی رنج می‌برد.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با وستهم در لیگ برتر انگلیس به این اتفاق و فرم ضعیف صلاح و نونیز واکنش نشان داد و گفت: این روزها، سخت ترین روزهای یک فوتبالیست است چون مهاجمان و مردم فکر می‌کنند قرار است هر بازی گل بزنند. اگر راه حلی وجود داشت که هر مهاجمی را پس از هدر دادن فرصت‌ها، بتواند با فرم ایده آل خود بازی کند، فردی که این جواب را نزد خود دارد می‌تواند واقعا ثروتمند بشود.

وی تصریح کرد: مهاجمان باید از ذهنیتشان درباره گل نزدن و اتفاقاتش بگذرند. این زندگی آنهاست که مشخصا با زندگی شخصی یک دروازه‌بان فرق دارد. در زندگی یک مهاجم در چند بازی گل می‌زنی و بعد از مدتی، در یک بازی گل نمی‌زنی و همه از تو می‌پرسند که چرا گل نزدی؟ جواب دادن به این سوال به مانند گل کردن همان موقعیت‌ها سخت است. گل زدن گاهی سخت‌ترین کار دنیا خواهد بود و از طرفی هم بعضی وقت‌ها می‌تواند ساده ترین کار دنیا باشد. پس نباید آنها را از این بابت سرزنش کرد.

دیگر خبرها

  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی