Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دروازه‌بان شهرخودرو تاخیر زیادی در بازی ایجاد کرد و 7 دقیقه وقت کشی کرد. تاریخ انتشار: 23:31 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۰۲۹

خبرگزاری میزان - حسن استکی پس از شکست ۲ بر یک ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو در کنفرانس خبری صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز تیم‌ها در آمادگی ۱۰۰ درصدی نیستند و دیدید که همین موضوع باعث آسیب دیدگی و گرفتی عضله‌های بازیکنان شد. به پدیده تبریک می‌گویم.

*یک دستخوش جانانه به مهدی رحمتی بابت عملکرد خوبش بگویم. در حدی نیستم که در مورد او صحبت کنم. قضاوت خوب بود، اما می‌توانست در مورد وقت‌کشی یا هرچیزی دیگر تذکر بدهد. به خصوص رحمتی که در شروع بازی خیلی تاخیر انداخت و شاید ۷ دقیقه وقت بازی را کشت.

*اثر آمدن بوناچیچ را در هفته‌های آتی ۱۰۰ درصد خواهید دید و متوجه می‌شوید. ما امروز بازی خوبی را انجام دادیم، اما اشتباهات فردی هم داشتیم. او هم رهنمود‌هایی برای این بازی داشت که مثمر ثمر بود.

مجتبی سرآسیایی نیز نشست خبری پایان دیدار با ذوب آهن اصفهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*قبل از بازی گفتم قطعا بازی سختی مقابل یک تیم سختکوش و تاکتیکی و پرمهره داریم، فوتبال قشنگی را ذوب آهن بازی کرد؛ فوتبال زیبایی را دو تیم اجرا کردند و اینکه تنها در ۲۰ دقیقه‌ای که ما شرایط‌مان درگیر مسائل داوری شد مقداری از بازی خارج شدیم و این اتفاق نباید رخ دهد.

*از این عدم تمرکز ضربه خوردیم بین دو نیمه با بچه‌ها صحبت کردیم و در نیمه دوم فوتبال بهتری را شاهد بودیم؛ ختم به سه امتیاز شد، اما انصافا ذوب آهن حریف سرسختی بود. چند اتفاق رخ داد که به زعم ما باید به نفع ما سوت زده می‌شد؛ هر سوتی که زده می‌شد بازیکنان ما زیاد به این مسئله می‌پرداختند و ما باید تمرین کنیم که تمرکز داشته باشیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم.

*مرتضی نخستین بازی‌اش در این پست بود و جزو جوانان خوب این استان و سرمایه این تیم و استان است؛ در شرایطی که از دو بازیکن خود محروم بودیم کیفیت خوبی داشت؛ منصوری با توجه به کم تجربگی در این بازی سنگین و روبه‌روی این تیم خوب عملکرد قابل قبولی داشت.

*رحمتی تمام‌شدنی نیست؛ در آخر نیز باید عنوان کنم در این بازی زیبا جای تماشاگران خالی بود و دوست داشتیم اتفاقی خوب رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست

ناتینگهام فارست برای اولین بار در لیگ برتر شغل «مشاور داوری» را معرفی کرده بود. 

طرفداری | پس از 77 روز، مارک کلاتنبرگ از شغل مشاور داوری باشگاه لیگ برتری کناره‌گیری کرد. 

به گزارش اتلتیک؛ نونو اسپریتو سانتو، سرمربی ناتینگهام فارست در زمان استخدام کلاتنبرگ ابراز امیدواری کرده بود که این انتصاب به او کمک کند تا بفهمد چرا تیمش در فصل جاری چندین بار با اشتباهات داوری مجازات شده است. پس از این که فارست به طور علنی در مورد بی‌طرفی استوارت اتول، کمک داور ویدیویی بازی با اورتون در تاریخ ۲۱ آوریل ابراز تردید کرد و حتی به فکر شکایت از مسئولان داوری لیگ برتر افتاد، فشارها برای استعفای کلاتنبرگ افزایش یافت. کمیته داوران لیگ برتر طی چند نوبت به دلیل اشتباهات داوری علیه ناتینگهام فارست از این باشگاه عذرخواهی کرده است. 

هاواب وب در ماه اوت به دلیل اخراج و پنالتی اشتباه مقابل منچستریونایتد از ناتینگهام فارست عذرخواهی کرد. او سپس به دلیل اشتباه داوری در شکست مقابل بورنموث با باشگاهی شاکی تماس گرفت. وب روزهای گذشته تایید کرده بود که اعتراض ناتینگهام فارست به اشتباه داوری در دیدار با اورتون صحیح است. با این حال، با تمامی این حواشی، مارک کلاتنبرگ تصمیم گرفت پس از 77 روز شغلش جدیدش را کنار بگذارد. 

ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • ۶ ویژگی منحصر به فردی که تک فرزند‌ها دارند