Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان بندرانزلی گفت: قطعا مجموعه دستگاه قضا از سوت زنان و مطالبه گران در برخورد با فساد حمایت خواهد کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید رحمان سیدزاده امروز در نشست با اصحاب رسانه که در دادگستری انزلی، اظهار کرد: مردم باید خدمات دستگاه قضا را حس کنند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، در برخورد با فساد مصلحت جایگاهی ندارد، زیرا مردم آسیب می‌بینند و اعتمادشان به قوه قضاییه و نظام کم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اقدامات انجام شده در برخورد با تالاب خواران و ساحل خواران خاطر نشان کرد: تالاب انزلی از تالاب‌های مهم کشور و حتی بین المللی است، ما در برخورد با این متخلفان نیازمند کار جهادی و حمایت مردمی هستیم لذا می‌توانیم مردم را وارد عرصه صیانت از تالاب کنیم.

دادستان انزلی همچنین تاکید کرد: در سال ۹۹ در خصوص برخورد با متخلفان در تالاب و ساحل انزلی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، هفته‌ای دو بار بنده و هفته‌ای چندین بار نمایندگان بنده از ساحل بازدید می‌کنند و باید به این موضوع اشاره کنم که پرونده یکی از بزرگترین تالاب خواران تالاب انزلی که سابقه ۲۰ سال تصرفات غیر قانونی را در پرونده دارد در حال بررسی است که به زودی مراتب را به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم.

وی افزود: در برخی از موارد که متاسفانه شاهد آتش زدن نیزار‌های تالاب هستیم، جهت جلوگیری از هرگونه تصرف سودجویان بلافاصله نقشه UTM تهیه می‌شود تا با افراد متصرف و سودجو برخود قانونی صورت گیرد و در محدوده ساحل نیز حداقل یک مورد تخریب سازه‌های غیرمجاز در حریم ساحل را در هر هفته داریم و این روال ادامه دار خواهد بود.

سید زاده در ادامه با بیان اینکه ما باید پیش قاضی‌ای قضاوت بشویم که خود شاهد است گفت: مجموعه دادگستری در بحث برخورد با تالاب خواری از هیچ عهدی توصیه نمی‌پذیرید و قطعا اگر مطرح شود با فرد عنوان کننده برخورد قضایی خواهد شد.

وی به موضوع واگذاری و یا اجاره برخی زمین‌های حاشیه تالاب با توجه به ضوابط قانونی نیز اشاره و تصریح کرد: در مراجعه به حریم تالاب شاهد فعالیت زراعی برخی از شهروندان هستیم که معیشتی ندارند؛ قطعا معیشت مردم دغدغه دادگستری است، اما وقتی قانون وضع می‌شود، ما ملزم به رعایت قانون هستیم و اجرای قانون خط قرمز دستگاه قضا است.

دادستان انزلی همچنین با تاکید بر اینکه این واگذاری‌ها شامل مناطق آبی تالاب و حریم کنفوانسیون بین المللی رامسر نیست و تاکنون در ۹۴۱ هکتار از تالاب طرح‌های هادی اجرا شده است گفت: از امور آب و ادارات مربوطه خواسته شد که اگر امکان واگذارای و یا اجاره با شرایط خاص و طبق ضوابط قانونی وجود دارد، این اقدام با ضمانت‌های اجرایی انجام شود.

سیدزاده به مشکلات پیش آمده برای برخی از مردم در زمین‌های بستر تالاب نیز اشاره و تصریح کرد: بررسی این موضوع و یا اعلام شهریت این محله‌ها در حوزه اختیارات مجموعه دادگستری نیست و مردم این نواحی برای پیگری سند و دیگر موضوعات مربوط به زمین خود حتما به شهرداری، فرمانداری و استانداری مراجعه کنند.

وی در بخش پایان سخنان خود تاکید کرد: مردم خیلی خوب می‌فهمند که چه کسی دنیال شوآف و چه کسی دنبال خدمت است، اعتقاد بنده این است که باید جهادی، بدون مصلحت با متخلفان و مسئولان متخلف برخورد کرد و مدیر فاسد باید پشت میزش دستگیر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادستان انزلی سوت زنی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی

محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی خواستار جلب مشارکت‌های مردمی در راستای تحقق شعار سال شد.

او پیشنهاد نقش آفرینی بسیج سازندگی در راستای کاهش مصرف انرژی را مطرح کرد و بیان داشت: ناترازی آب، برق و گاز از موانع جدی هستند که در برابر تولید ایستادگی می‌کند.

ایمانیه بیان داشت: بزرگترین خدمت به عرصه تولید، مدیریت مصرف انرژی است و راهکار‌هایی نظیر انتقال آب از خلیج فارس، احداث چاه‌های عمیق و بارورسازی ابر‌ها به صورت مقطعی می‌توانند انرژی پایدار را برای بخش صنعت تامین کنند.

به گفته استاندار فارس، با کاهش ده درصدی مصرف آب در استان شاهد رونق چشمگیر پروژه‌های تولیدی خواهیم بود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: تکنولوژی شرکت‌های دانش بنیان به یاری مجتمع‌های تولیدی در کاهش مصرف انرژی بیاید و این امر در مقیاس کلان می‌تواند نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کند.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش خواستار بهره مندی از ظرفیت‌های بسیج برای راه اندازی نهضت صنایع دستی شد و بیان داشت: با تامین زنجیره تولید و فروش در عرصه‌های داخلی و خارجی می‌توان به ارزش افزوده و درآمدزایی چشمگیری دست یافت.

او از آزادسازی سه هزار هکتار زمین برای اجرای نهضت مسکن روستایی خبر داد و افزود: با سرمایه گذاری در این عرصه شاهد پیشگیری از مهاجرت و کاهش حاشیه نشینی خواهیم بود.

استاندار فارس با اشاره به اهمیت بسط حوزه‌های اعتقادی و معرفتی در جامعه افزود: تعریف پیوست فرهنگی برای پروژه‌ها نقش موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند
  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی