Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال در غیاب ۷ مهره اصلی خود به مصاف سایپا خواهد رفت. تاریخ انتشار: 00:45 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۸۵۶

خبرگزاری میزان - استقلال پس دیدار پرحاشیه خود با فولاد خوزستان که با شکست و سه اخراجی همراه بود، در هفته ۲۲ لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از تیم سایپا میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی برای آبی‌پوشان و فرهاد مجیدی بسیار حائز اهمیت است، چون سه امتیاز این بازی می‌تواند استقلال را برای کسب سهمیه امیدوار نگه دارد.

مشکل بزرگ کادرفنی استقلال برای این بازی، لشگری از بازیکنان مصدوم و محروم است که دست مجیدی را برای این بازی بسته است، استقلال که در تعطیلات لیگ، تبریزی، آذری، اسماعیلی، زکی‌پور را به علت مصدومیت از دست داده بود، در دیدار با فولاد، علی کریمی و عارف غلامی و خود مجیدی کارت قرمز گرفتند و ارسلان مطهری هم مصدوم شد، دیگر مهاجم استقلال دیاباته هم که به فرانسه سفر کرده است و در این بازی غایب خواهد بود تا در دیدار با سایپا، استقلال خالی از مهره باشد.

قطعا هفت استقلالی این بازی را به علت محرومیت و مصدومیت از دست داده‌اند اما نکته قابل توجه احتمال آمادگی اسماعیلی برای این بازی است که می‌تواند در نبود علی کریمی نقش اصلی را در میانه میدان برای استقلال ایفا کند. البته رسیدن اسماعیلی بستگی به کادرفنی استقلال دارد که روی این بازیکن ریسک می‌کند یا خیر که طی آخرین خبرها اسماعیلی هم این بازی را از دست داده است.

در نبود عارف غلامی به احتمال فراوان محمد دانشگر جای او در خط دفاع خواهد گرفت تا با روزبه چشمی و سیاوش یزدانی سه بازیکن خط دفاعی استقلال را تشکیل دهند اما در خط هافبک فرشید باقری احتمالا جایگزین علی کریمی بازی خواهد کرد و در خط حمله در نبود مطهری و دیاباته، علی دشتی تنها گزینه خط حمله در کنار قائدی خواهد بود. هرچند شاید بلبلی و حتی زکریا مرادی نیز مدنظر فرهاد مجیدی قرار بگیرند تا خط دفاع استقلال بتواند مثل هفته‌های اخیر به روند گلزنی ادامه دهد. 

هواداران استقلال امیدوارند در این بازی سه امتیاز کامل را بگیرد که از مدعیان کسب سهمیه آسیا عقب نمانند تا حداقل فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: رمضانی: مجیدی فقط از سیدعلی پرسید چرا کریمی را اخراج کردی؟/ کسی نگفت عارف را جریمه کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال سایپا فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!