Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فردی که طولانی‌ترین دوره ابتلا به ویروس کرونا را در انگلیس به نام خود ثبت کرده است، پس از ۹۵ روز دست و پنجه نرم کردن با ویروس کووید-۱۹ در نهایت بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

اخبار بین الملل-کیث واتسون ۵۳ ساله در تاریخ ۲۰ مارس – سه روز پیش از آغاز قرنطینه در انگلیس- بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان «کویین الیزابت» شهر مارگیت واقع در ساحل جنوب شرقی انگلیس، بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واتسون به محض بستری شدن در بیمارستان به مدت ۶ هفته در کمای عمیق فرو رفت و ۴۱ روز را در بخش مراقبت‌های ویژه با بیماری کرونا مبارزه کرد.

او گفت: تنها چیزی که پیش از به کما رفتن به یاد می‌آورم تلاش پزشکان و پرستارانی بودن که با تجهیزات محافظ شخصی در حال کمک به بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بودند.

با از کار افتادن ریه‌ها و کلیه ها، خانواده واتسون تصور کردند او قادر به تحمل این بیماری نیست و به زودی فوت می‌کند. اما او به طرز معجزه آسایی از این بیماری نجات یافت و اکنون به همراه همسرش سارا و سه فرزندش در خانه به سر می‌برد.

به گزارش میل آنلاین، در حین بازگشت او به خانه دوستان و همسایه هایش با کف زدن، مقاومت او در برابر این بیماری سخت را ستایش کردند. او به میل آنلاین گفت: سخت‌ترین بخشی که هنوز نمی‌توانم باور کنم این است که هنوز زنده هستم. اولین بار است که می‌توانم دخترم را پس از ۹۶ روز نوازش کنم. این فوق العاده است.

واتسون در توضیح نحوه ابتلایش گفت: تنها حالت ناخوشایندی که در ابتدا داشتم این بود که نمی‌توانستم نفس بکشم. علائمی از تب یا سرفه در من نبود. ولی با کاهش سطح اکسیژن به بیمارستان منتقل شدم.

اعتقاد بر این است که کیث واتسون طولانی‌ترین دوره ابتلا به کرونا را در انگلیس ثبت کرده است پیش از این استیو وایت با ۹۲ روز بستری در بیمارستان این رکورد را داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس قرنطینه کرونا انگلیس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟