Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:22:26 GMT

مازراتی موتورهای V6 خود را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۱۹۹۸

مازراتی موتورهای V6 خود را می‌سازد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شواهد حاکی از آن است که شرکت مازراتی قصد دارد دو موتور جدید برای خودروهای خود تولید کند و استفاده از قطعات شرکت‌های دیگر را کم کند. سال گذشته نیز مازراتی با انتشار بیانه‌ای اظهار داشت که قراردادشان با شرکت فراری برای استفاده از موتور دوقلوی ۳ لیتری F160 و ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ لیتری F154 خاتمه یافته است.

از آن جایی که مدل‌های جدید مازراتی با تغییرات و تعمیرات قابل توجه‌ای مواجه شده‌اند، این برند سعی دارد بر روی اتومبیل‌های خود موتور ۳.۰ لیتری دوقلوی توربو V6 مازراتی را نصب کند و یا مدل FCA ۲.۰ لیتری توربوشارژ با چهار سیلندر را بر روی آن‌ها سوار کند. گفتنی است که موتور V6 شرکت مازراتی قرار است اولین بار با اتومبیل MC20 به دنیا معرفی شود. خودروی Maserati MC20 قرار شده تا در ماه سپتامبر رونمایی شود.

بر اساس اطلاعاتی که منابع خبری منتشر کرده‌اند، شرکت مازراتی موتورهای جدید خود را با الهام‌گیری از مدل Alfa Romeo V6 690T خواهد ساخت. نمونه Alfa Romeo V6 690T در حال حاضر بر روی خودروهایی همچون Stelvio و Giulia قرار دارد.

بیشتر بخوانید

انتشار تصاویر جدید از اتومبیل احیا شده مازراتی مشخصات موتورهای مازراتی

گفته می‌شود مراحل اولیه تولید موتور از سوی مازراتی چند سالی است که شروع شده و حالا به نظر می‌آید این شرکت به مراحل پایانی نزدیک شده است. با توجه به مشخصات Alfa Romeo V6 690T و فناوری مازراتی، می‌توان اظهار داشت که موتورهای جدید این شرکت می‌توانند تا ۵۴۲ اسب‌بخار را در اختیار خریداران اتومبیل قرار دهند. از آن جایی که شرکت مازراتی قصد دارد یک مدل کراس‌اوور را نیز به بازار عرضه کند احتمال می‌رود که موتورهای جدید بر روی آن خودرو تنها تا ۵۲۳ اسب‌بخار را داشته باشند.

یکی از نکات مثبت درباره موتورهای V6 مازراتی فناوری TJI آن به حساب می‌آيد که برای کنترل آلودگی هوا و تولید گاز‌های گلخانه‌ای ساخته شده است. در ادامه موتور دیگری نیز وجود دارد که از مدل‌های GME خواهد بود و با مشخصه توربو ۲.۰ لیتری چهار سیلندر برای خودروهای هیبریدی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این موتور نیز با معرفی خودروی Ghinli در ۱۵ جولای رونمایی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مازراتی خودروی مازراتی شرکت مازراتی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک