Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثقفی، تهیه‌کننده سینما درباره ساخت فیلم تازه خود گفت: «کوچه ژاپنی‌ها» را باید زودتر کلید می‌زدیم اما با توجه به فضای قصه‌اش آن را به پاییز می‌بریم. این اثر فیلمی شهری و خیابانی و البته مخاطب‌پسند است که وارد تست گریم بازیگران آن شده‌ایم.

علی‌اکبر ثقفی، تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا درباره روند تولید فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی بیان کرد: پیش‌تولید رسمی فیلم را به تازگی شروع کرده‌ایم ولی با توجه به تغییر فصل قصه در فیلمنامه، آن را در پاییز کلید خواهیم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با عوامل پشت دوربین و البته بازیگران درحال بستن قرارداد هستیم که تست گریم بازیگران درحال انجام است. فیلم پربازیگری هم خواهد بود که با قطعی شدن حضورشان آن را یکی دو هفته آینده رسانه‌ای خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده با اعلام اینکه «کوچه ژاپنی‌ها» برخلاف دیگر فیلم‌های امیرحسین ثقفی متعلق به فضای شهری است، گفت: این فیلم کاملا در تهران فیلمبرداری خواهد شد و قصه‌ای شهری دارد.

یک فیلم لاکچری با فضای کاملا خیابانی در تهران

ثقفی توضیح داد: «کوچه ژاپنی‌ها» پرپروداکشن و به قولی لاکچری است البته نه به معنای فیلمی آپارتمانی که این روزها در سینمای ما معمول است و شبیه به یکدیگر هستند.

وی اضافه کرد: در این فیلم تازه نیز وارد لوکیشن‌های خیابانی خواهیم شد. به نظرم مثل دیگر کارهای این کارگردان فضای متفاوتی دارد که جنبه مخاطب‌پسندی‌اش را ملاک کار خواهد گذاشت. فیلمی داستان‌گو که دوباره تجربه جدیدی را رقم می‌زنیم.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران امیرحسین ثقفی فیلمسازی کوچه ژاپنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

روابط عمومی شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انجام تعمیرات و‌نوسازی شبکه‌های برق رسانی فردا ۱۵ اردیبهشت فرایند قطعی برق در برخی محدوده‌ها رخ می دهد.

این قطعی برق در مناطقی همچون  "بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل چهار راه هواپیمایی تا چهارراه استانداری و کوچه‌های منتهی به بلوار" ،  "بلوار حافظ از چهار راه دامپزشکی تا روبروی اداره پست مرکزی و کوچه‌های منتهی به بلوار" و "خیابان ورزش و خیابان پرستار" صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

زمان قطعی برق از ساعت  ۵:۳۰تا ۸:۳۰ صبح، به مدت ۳ ساعت اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ویدیو/ تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • شرایط نگهداری گیاه زامیفولیا ، پوتوس ، گندمی ، سانسوریا و... | کدام گیاهان برای آپارتمان مقاوم هستند؟
  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم