Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:46:59 GMT

عاملان نزاع خیابانی در زاهدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۲۳۱۶

عاملان نزاع خیابانی در زاهدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: عاملان نزاع خیابانی در زاهدان ظرف کمتر از ۴۸ ساعت از گذشت ارتکاب جرم خودشان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

«حمید رضا اکبری» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت:  افرادی که در خیابان شهید میرحسینی زاهدان اقدام به نزاع و درگیری کرده بودند و  کلیپ درگیری آنان در فضای مجازی دست به دست می شود  ظرف کمتر از 48 ساعت توسط نیروی انتظامی زاهدان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی زاهدان یادآور شد: دستگیری عاملان نزاع خیابانی با حساسیت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان زاهدان و پلیس امنیت استان قرار گرفت.

 

اکبری تصریح کرد: این درگیری به دلیل بدهی مالی طرفین رخ داده است هر 4 نفر این درگیری از اتباع بیگانه هستند.

 

وی افزود: کسانی که مرتکب چنین رفتار وحشیانه در سطح جامعه می شوند قطعا در کوتاه ترین زمان نیروی انتظامی در جهت برخورد با آن اقدام خواهد کرد.

 

 فرمانده انتظامی زاهدان ادامه داد: فردی که توسط این افراد مورد حمله قرار گرفته بود مجروح شده و تمام الات و ادوات که مجرمین در این درگیری استفاده کرده اند ضبط شده است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاملان نزاع خیابانی بدهی مالی مجرمین انتظامی زاهدان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.   به گزارش نور نیوز؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.   در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».     «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم   جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.   حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.   در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.   خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد

دیگر خبرها

  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان